{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks mening om denne pære?
  • #1   21. maj 2014 du skal nok ikke købe dem på den side du linker til, for stort set alle andre sider der sælger dem, koster de kun ca. 250kr for 2 stk.
    men ud over det så har jeg ikke selv prøvet dem, men jeg har før brugt forgængerne (philips X-treme Power) og dem har jeg været yderst tilfredse med hvad angår det lys de giver, dog er levetiden ikke noget at skrive hjem om (så hvis det ikke er blevet beder i den nye version) så får du mere for pengene ved at købe OSRAM Night Breaker Unlimited (fås for ca. 180kr for 2 stk.) og de lyser også rigtig godt (og igen levetiden er ikke noget at skrive hjem om) men det er nok det man skal forvente af den slags pære der giver et rigtig godt lys smiley

• #2   21. maj 2014 Levetiden gør ikke så meget igen. Vil gerne opnå skarpeste lys muligt især i langt lys og da bilen ikke er født med xenon må man jo prøve og finde et alternativ! smiley

• #3   21. maj 2014 Dem er der INGEN der stikker. Uha de gør en forskel i forhold til standard.

• Topdog
    Topdog Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 41
    #4   21. maj 2014 Hvis det er kraftigere lys du er på udkig efter så er X-treme Vision er en god pærer. Men også dyr og med haldårlig levetid.

Jeg har personligt rigtig god erfaring med de her forholdsvis ukendte pærer.

http://www.net-import.dk/shop/h7-xenon-look-1258p.html

Lyser virkeligt kraftigt, vil skyde på omkring 100% ekstra, og så giver de pænt lys.

• #5   21. maj 2014 De ser sgu godt nok kraftige ud på billedet! smiley

Kommentér på:
Folks mening om denne pære?

Annonce