Volvo s80 2,4 fra 1999 Stikkontakt i cabine.. hjælp :D {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens! vi har for godt 1,5 år siden anskaffet os en Volvo s80 2,4 fra 1999! med godt 115.000 km på sig...
Den er en herlig vogn, men der er lidt småting der ikke virker... og ja, før man køre til mekanikeren, kunne det jo være rart at vide om det er os der er tabt bag en vogn eller lign...
Problemet er , at der er monteret en Standard stikkontakt ovre i passager siden foran.. Den virker umiddelbart ikke? Skal den tændes eller lign?? Jeg prøvede igår at finde en sikring til den, men manualen er på svensk da bilen er importeret... så den giver ikke meget hjælp...
Vores alarm på bilen virkede heller ikke.. Men da var det bare en sikring der manglede... så ja.. hvis det bare var så let at fikse den kontakt.. så vil jeg jo selvfølgeligt hellere selv.. end at skulle til at køre til mekaniker..
Håber at i kan hjælpe mig .
fortsat god dag!
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 368
Jeg fandt aldrig helt ud af, hvad formålet var. Men det er smart om vinteren. Så kan man sætte en varmeblæser med timer i bilen, så den er dejlig varm om morgenen.
PS. Husk at tage strømkabel af inden du kører........ (Ja den bommert lavede jeg)
Thomas
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 35 Biler: 8 Emner: 161 Svar: 496
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 368
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.398
Er det et 3 polet stik ca 30 m.m. i diameter ?
kunne nemt være et "DEFA" stik til motor & kabinevarmer - stikkontakten inde i bilen er så til en elektrisk kabineblæservarmer
Hilsen Polobjørn
Volvo s80 2,4 fra 1999 Stikkontakt i cabine.. hjælp :D