{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

citroen c5 1,8 vs skoda octavia 1,6 {{forumTopicSubject}}

nogle der har sådan en bil, nogle der har hørt om folk der brokker sig over de har den bil?

hvad er jeres mening om den bil? de gamle skal have ny bil, er blevet tilbudt en fin octavia og en middel fin citroen c5. ved den har hydraulik undervogn , er det noget lort eller er det til at holde / selv skifte hvis det er? octaviaen kender jeg meget godt da jeg er udlært vag mekaniker. den skal bruges til at køre rund med deres barnebarn i og små ture.. ris ros modtages :)!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  citroen c5 1,8 vs skoda octavia 1,6
  • #1   14. jan 2015 Har selv en octavia 1,8T, den er jeg vildt glad for har ikke haft nogle problemer med den, massere af plads, og min far har en C5, den har vi ikke haft anden end problemer med, blandt andet undervognen har der været en del fedt på som selv citroen ikke har kunne løst problemet med så ville klart anbefale dig en octavia smiley

• #2   14. jan 2015 Jeg har hørt både gode og dårlige erfaringer med C5'erne.
    Undervognen kan drille...

Til gengæld har jeg set flere Octaviaer med nogle seriøse rustproblemer og så er 1.6 motoren i min verden ALT for lille til den bil smiley

• #3   14. jan 2015 Det rigtigt, jeg var heldig og finde en Octavia med 1.8 Turbo,
    det som jeg syntes er dårligt ved C5
    Sæderne er dårlige (får ondt i ryggen ved længere kørsel).
    Meget blød undervogn (vildt ubehagelig ved små bump / vind).
    Rettet det svært at holde normalt på fordi mitter stykket ikke drejer med rundt.
    Min far er meget utilfreds med den han syntes det den værste bil han har haft (han havde en Pegout 5008 før, Den kørte skide godt). Så C5 bliver skiftet ud om en måned med en Vw sportsvan.
    Men den køre 1100 km på en tank det er lækkert smiley

• Ingvar
    Ingvar Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 11 Svar: 1
    #4   2. feb 2016 Såfremt det er nyeste model fra 2008 har den iflg. motorpressen en fantastisk kørekomfort. Komfortable og faste sæder, langt fra de kendte svampede sæder, der var et kendetegn ved ældre modeller. Desuden er det den bil iflg. Aplaus synshal den model med færrest problemer. (se Autouncle)

Kommentér på:
citroen c5 1,8 vs skoda octavia 1,6

Annonce