{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

peugeot 406 2.0 hdi 2004 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har denne 406 fra 04 ...

jeg har lidt problemer med den .. den går i nødprogram når jeg slukker for den vil sige motor lampe lyser

tændningslås skiftet

ledninger tjekket

nogen der har en ide til hvad der kan være galt ... har hørt man skal opdater sin bsi box

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 406 2.0 hdi 2004
  • #2   6. okt 2015 når jeg slukker køre motoren stadig ind til den går ud og starter man den så igen skriver den antipollution i display.... så den går i nødprogram med max 2900rpm

• #3   6. okt 2015 Helt præcis, når du slukker og tager nøglen ud, så går motoren stadig og den stiger i omdrejninger indtil 2900 rpm hvor den så går ud, sker det indenfor et par sekunder eller hvor lang tid tager det?

• #4   6. okt 2015 den køre i tomgang til den går ud .... og kommer med fejl kode men jeg kan så slukke og tænde til den slukker normalt men den bliver ved med at gøre det sel efter den har været på værksted i 3 dage og de mente fejler var rettet men det er den ikke ... har du en ide til hvad der kan være galt jeg har snart prøvet alt

• #5   6. okt 2015 Umiddelbart ville mit gæt være at den kunne være tilstoppet i partikelfiltreret, også når den skriver det i displayet, mener ikke man kan rense det, men at der skal nyt på og så mener jeg at kunne huske at Peugeot kører med additiv til partikelfiltreret, den skal også påfyldes engang imellem, selvom det ikke er tit.
    Det ville være mit gæt, hvad har de sagt fra værkstedet omkring fejlen?

Kommentér på:
peugeot 406 2.0 hdi 2004

Annonce