{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel astra j
  • #1   21. mar 2017 Hvilken motorstørrelse og evt. hvilken gearkasse har du

• #2   21. mar 2017 Hej Allan det er en 1.7 diesel med 6 trin

• #3   22. mar 2017 Meget sikkert defekt gearkasse. larmer den fra gearkassen. fik skiftet gearkasse på min Astra j 1.7 cdti sidste år. Det er en velkendt problem med m32 gearkassen at lejerne bliver slidte. sker tir mellem 100-120000km.

• #4   22. mar 2017 Åh nej. Det lyder meget kostbart. Den larmer ikke.

• #5   22. mar 2017 Prøv at søge under m32 gearbox problems, der kan du se hvilke symptomer der kan være på defekt gearkasse, vis din gearstang bevæger sig under kørsel, er det god indikator om din gearkasse skal skiftes. Ved så også at man på astra j kan justerer gearkablerne.
    Vis bilen har fuld servicebog ved Opel, så kan der søges kulance ved Opel, kom selv med af med 14000kr sidste år for udskiftning.
    Min gearkasse skreg lejerne så meget, at det lød som en gren blev slæbt hen af vejen. Har du lugt af varm olie engang i mellem du stiller bilen, kan det være en tegn også på defekt gearkasse

• #6   22. mar 2017 Tak Michael. Er det lejer der skal skiftes hvis den er gået,

• #7   22. mar 2017 På min kom der en helt ny fra Opel i tyskland. Det er lejerne der lavet for svage og gearkassen design der er skyld i at gear olien løber for hurtigt fra lejerne.
    En renoveret gearkasse koster omk. 10000kr herhjemme ekskl. montage.
    Den totale regning på min astra, lød på 34000kr

• #8   24. mar 2017 Det er jo vanvittig>:( Lorte bil.

• Johannes K
    Johannes K Tilmeldt:
    dec 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #9   20. dec 2018 Olie løber fra lejerne ? Er der flere der mener at det er problemet ? Hjælper det at fylde mere olie på, som en har anbefalet ?

Kommentér på:
Opel astra j

Annonce