Peugoet 206 2.0HDI 2000, vinduesvisker, blinklys mm defekt. {{forumTopicSubject}}
Godaften Bilgalleri
Bil: Peugoet 206 2.0HDI 2000
Her til eftermiddag efter et kort ophold skulle jeg forsætte videre i bilen, hvorefter der ingen reaktion er på blinklys, vinduesvisker, elruder, centrallås, katastrofeblink.
De andre funktioner på kontrolarmene virker, dvs lys og sprinkler.
Jeg har ikke fundet nogle sprungne sikringer i hverken motorrum eller kabine, og det ene relæ der sidder i sikringsboksen i motorrummet er byttet ud uden held.
For cirka et års tid siden, havde jeg BSI boksen i Holland til renovering, grundet et periodisk problem med vinduesvisker og blinklys, men her kunne jeg hører blink relæet tikke, når armen blev aktiveret, nu har jeg som sagt ingen reaktion.
Jeg ville prøve at aktivere de forskellige ting med min delphi kopi tester, men den vil desværre ikke med denne bil.
Min første tanke er at få en tester på, og se om vinduesvisker osv kan aktiveres via den, i så fald vil jeg tro det er COMM 2000 enheden, hvis ikke vil mit bedste bud være at BSI boksen er defekt igen.
Men jeg vil meget gerne hører fra jer, hvis i har prøvet noget lignende, og hvad i endte med at gøre for at løse problemet.
Forsat god aften
Jonas W
mar 2007
Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 243
Sædevare, kabineblæser og spejle vil reagere heller ikke.
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.043
når der er så mange ting der ikke reager,
og alle sikringer er tjekket,
har du målt der kommer strøm til bsi boksen,
vi har skiftet en del bsi og bsm bokse, på arbejde,
de er begge noget skrammel,
mar 2007
Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 243
Jeg har ikke været ude med voltmeteret endnu, men det kunne jeg passende gøre i morgen.
Peugoet 206 2.0HDI 2000, vinduesvisker, blinklys mm defekt.