Børnesygdomme med ny skærm i Peugeot 208 {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har for nylig monteret en ny skærm i min Peugeot 208. Den kører android, og har super mange fede funktioner, som der ikke var i den gamle skærm. Generelt fungerer den pisse godt sammen med resten af bilen, men den har altså et par børnesygdomme, som jeg håber at i kan hjælpe mig med at kurere.
Først og fremmest får jeg kun støj på radioen, som det er nu. En gang imellem lykkedes det mig dog at fange en kanal klart, i et minut eller sådan.
Dernæst slukker hele systemet, hvis jeg skruer for højt op for musikken. Det genstarter umildbart efter, men det er pisse træls.
Og til sidst: Nogen gange når jeg sætter bilen i bakgear, får jeg intet billede fra bakkameraet. Det virker somregel at tage den ud af baggear, og sætte den i bakgear igen, men det er stadig træls.
Nogen gode bud?
Det er denne skærm jeg bruger: https://www.aliexpress.com/item/32858855616.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.12b86ab5KGfQXt
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
Der er en grund til at de ikke koste det samme som kvalitetsmodellerne, eller at de kun sælges på aliexpress osv
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.494
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 1.099
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 400 Svar: 4.996
Ang. den går ud, er måske den dårlige kvalitet du måske har fået, og den overbelaster sig selv.
Eftermonteret kamera ? Er kameraet sat til konstant strøm når bilen er startet, eller får det først strøm når du sætter den i bakgear ? Har før prøvet at kameraet havde bedre af at være sat til tændingsstrøm så der er strøm på hele tiden imens bilen er tændt, også signal kablet ned på bakkontakt/lys, så anlægget registrere at det skal gå over på output
jan 2020
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 1 Svar: 1
Hvor skal jeg lade det blå kabel gå hen?
Jeg vil prøve med faststrøm til bakkamera, men så vidt jeg husker har den kun strøm og videokabel. Kan det passe at der ikke er et signalkabel?
Børnesygdomme med ny skærm i Peugeot 208