{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

mister strøm {{forumTopicSubject}}

har en G3 VR6 og i weekenden havde den mistet pusten efter vi havde skiftet undervogn. Intet imens vi gjorde det og prøvekørte den og da vi var færdige kørte jeg hjem, og stoppede åpå en tank for at nyde hende.. Sku så starte igen og sagde bare klik og intet skete..
Fik så en til at gi mig en jumpstart og hjalp.. Da jeg kom hjem stoppede og startede jeg flere gange og der var intet.. Mandag morgen var der intet og kørte afsted på arbejde.. Sku li ha lidt benzin på efter ca. en times kørsel og jeg steg ud og tankede.. Satte mig ind og hun var færdig igen.. Heldigvis havde jeg startkabler med så fik hjælp en af en tilfældig behjælpelig..
DDda jeg sku hjem fik jeg hjælp igen men kom ikke så lang og det var sent så bestilte en starthjælp og det fungeree fint.. Til jeg var næsten hjemme hvor den hakkede meget og nålen på speedometeret røg ned på nul nogle gange men motoren kørte fint.. Så efter noget tid begyndte hun engang imellem og hakke lidt men meget lidt og sjældent.. Fik hende lige hjem og som jeg rullede ind i indkørselen døde hun helt..
Jeg tog så en anden bil på arbejde igår og købte et helt nyt batteri da ham den bestilte jumpstarter havde anbefalet det a han mente det var dødt.. Det blev skiftet og hun startede fint igen flere gange.. I morges kørte hun os fint..
Da jeg sku hjem ku jeg høre den var ikke helt i top men hun startee og på vej hjem lavede hun samme nummer med nålen gik i bund men denne gang var hun os ved at gå i stå..
Og nålen til omdrejninger gik også i bund denne gang hvad den ellers ikke har før..
Lagde også mærke til da hun havde tabt strøm og jeg havde holdt ind var at der var lys/en glød nede ved ledningerne til starteren.. det gik hurtigt ud men var foruroligende..
Hun står og lader nu for hun var død da jeg kom hjem igen.. Og som om den ikke lader op.. Den står på 12v hele tiden uden at gå ned som den plejer ret hurtigt.. Og nu flere timer efter står en stadig sådan..

Batteriet er helt nyt så skal det lades op me skildpaddefart før et dur nu det helt tømt?
Og kan det være generatoren der er død eller har i andre gode råd hvad der kan være galt?

Skal måske sige at nålen går ned på 0 på speedometeret og hopper så op på farten igen.. Den er måske på 0 i 5 - 7 sek men var først idag det var så længe ellers var det mest hop..
Har spændt godt fast om polerne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mister strøm
  • #1   16. jul 2008 Har du tjekket om generatoren lader ?

    Sidst da min bil løb tør fra radioens skyld


  • #2   16. jul 2008 din gennarator er stådet af

  • #3   17. jul 2008 Jeg ikke sikker på det generatoren men who knows.. Men hvis den er død burde jeg vil ikke kunne undslippe problemet ved at køre 90? For da jeg kørte hjem med 90 var der intet problem men så snart jeg kom højere op i fart begyndte den...
    Købte endda batteri med større amp. for at den skulle kunne klare noget mere men var jo tydeligvis ikke det..

    M P
    Du siger nogle ledninger som sidder løst.. Altså de to ledninger der sidder ved starteren sidder på kabelsko men selvom de kunne rykke sig burde det vel teoretisk ikke gøre noget da starteren på den måde ikke er "nødvendig" mere da jeg jo kører allerede..?

    Men hun bliver sendt til autoelmekker i morgen for check men ville blot høre om nogen havde andre gode råd som jeg skulle tjekke før hun kom afsted..


Kommentér på:
mister strøm

Annonce