{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.353 visninger | Oprettet:

Ronnie S
Ronnie S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Svært at skifte TERMOSTAT ??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa... jeg har opdaget at min Fiat Punto 60 1,2 fra 1995, var utæt nede ved termostaten, da den bare havde fået noget flydende pakning. så ville spørge om det ville være svært at komme ned til termostaten og skifte den ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at skifte TERMOSTAT ???
  • #1   10. aug 2009 det tager 10 minutter, plus udluftning af kølersystem.

den sidder med 4 skruer..

• Ronnie S
    Ronnie S Tilmeldt:
    aug 2009

#2   10. aug 2009 Mener du det ? smiley

Jeg havde en som havde lidt forstand på biler til at kigge på den, han sagde at man skulle have mange dele (bla. tandrem) af for at komme ned til termostaten... kunne jeg ikke sende dig et billede af det til din email så jeg er sikker på det ?

Thx

• #3   10. aug 2009 Nej, det skal du altså ikke, den sidder på den anden side af motoren.. På topstykket. Og den sidder kun med 2 bolte.. Tager som sagt max 10 minutter at skifte

• #4   10. aug 2009 det er på de gamle opel maskiner termostaten sidder bag tandremmen

• Ronnie S
    Ronnie S Tilmeldt:
    aug 2009

#6   11. aug 2009 ja det har du ret i hans henrik... ved du så om det er svært at komme ned til vandpumpen, eller om det ville blive dyrt at få skiftet ?

• #7   11. aug 2009 Selvom det ikke er sikkert det er noget du kan selv, så skal man alligevel trække sig en del i røvskægget hvis den ikke er skiftet på en time.. Så bare kør den til en mekaniker og få det lavet. Så kan du også lige få en ny tandrem på nu det alligevel er skilt ad.

Kommentér på:
Svært at skifte TERMOSTAT ???

Annonce