{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.584 visninger | Oprettet:

Ladelampe lyser IKKE {{forumTopicSubject}}

For at generatoren kan starte med at lade skal ladelampen lave et lille magnetisk felt i den, men den lyser ikke. Er der nogen der lige på tungen har en ide til hvad der er galt ? Pæren er IKKE sprunget.. Og vi kan ikke måle 12v i soklen, mit eget bud er at signal ledningen fra generatoren er død eller lignende et eller andet sted men er der andet det sådan kan være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ladelampe lyser IKKE
  • #1   23. sep 2009 prøv og holde signal ledningen i mod stel så skulle lampen gerne lyse ellers er det ledningen

• #2   23. sep 2009 Kan også være ledningen fra bundstykket der er smuttet.
    Men den letteste måde at tjekke pære / forbindelser er at tage ledningen af på generatoren og sætte tænding mens ledningen fra generatoren holdes på stel. . Så skal pæren lyse hvis forbindelse og pære er ok.

Lade lampen lyser ikke under normal drift pga der er 12 v på begge sider af den .

• #3   23. sep 2009 Det er jo det, men jeg har konstateret at den ihvertfald ikke trækker stel når jeg sætter tænding på, for den lyser ikke som på alle andre biler. Og dermed starter generatoren ikke.. Der er sku også kun bøvl med ledningsnettet på den Opel smiley

• #4   23. sep 2009 min kammi´s vento gjorde det samme igår... det var den lille ledning fra genratoren til ladelampe der var knækket inde i lednings nettet dog i motor rummet...!

Kommentér på:
Ladelampe lyser IKKE

Annonce