{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

ang benzin hjælp {{forumTopicSubject}}

hej bg

har en seat ibiza fra 97 en 2,0 gti igår efter jeg har skiftet olie filter og kn filter og andre små ting. så kom min ven til og køre i den og den gik helt død for benz . vi har så fyldt halv tank på med det samme igår da det gik ud. men efter det kunne den lige starte op og så gik den ud. kan se den ikk for benzin op til indsygningen. men min benzin pumpe virker slangerne er ikk tilstopet osv hva fuck kabn det være-. den smider ikk benzin på jorden.
kan dow ik lige få mit benzin filter af som kun er 3 mån gammel men det lille bag i kan det være den der tilstoppet eller så noget. for min pumpe pumper benzin men når ikk helt fram til motor kun i dysernu men ikk oppe ved indsygningen i den slange..????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang benzin hjælp
  • #1   24. jul 2012 det kan evt være det filter der sidder på pumpen i tanken ? hvis der ikke kommer noget benz til dyserne så må det jo være derfra og så tilbage til tanken der kunne være noget .
    jeg ville tjekke det filter i tanken først ..


  • #2   24. jul 2012 er der et filter i tanken har et benzin filter lige bag tanken lille et det er den jeg ikke kan få af selv på værstedet her . er her nu nemlig. og det er den endeste ejg mangler og tjekke alt anden pumper . og der kommer op til dyserne benz. det er den slange op til indsygningen der ikk kommer noget som heslt. og det er trip for har haft det hele af og trykluft igennem på nær det filter over tanker eller lige bag tanken..

  • #3   24. jul 2012 lyder som noget jeg har prøvet efter jeg os løb tør kunne min pumpe fint køre men ikke lave tryk i systemet tjek om der tryk på benzin ud af pumpen

  • #4   24. jul 2012 da jeg tog bag sæderne ud og gik ned der til benzin pumpen. to jeg alle slanger fra og bustet dem og prøvet og starte bilen så jeg kunne se den pumpet benzin. men jaah havde tænk mig og måle trykket på pumpen imorgen tidlig og tag det benzin filter af os, og puste det eller skifte det igen det nemlig kun 3 mån gammel.
    og det benzin filter er et lille et kun lige bag tanken uder bilen.. den skal jeg os tjek men ellers ved jeg ikk . men det er noget med den ikk får benzin.. det kan jeg jo se når jeg tag slangen af oppe ved indsuningen / karpurator. det har min så ikk det direte indsprøjtning jo..


Kommentér på:
ang benzin hjælp

Annonce