Et fornuftigt valg! Et fornuftigt valg!
Hej alle
Jeg tror tiden er inde til at skifte batteri i min mazda, da den slet ikke kan starte bare ved ikke at have kørt i 3-4 dage. Den står i åben carport og når jeg kører, er det som regel mellem 15 og 25 km så den burde ikke lide under dette.
Det er et varta batteri som sidder i, det fulgte med bilen og jeg haft den i ca. 4 år. Når jeg bruger en anden bil til at starte den med, så er det nok bare lige at holde kablerne på, så starter den helt fint uden nogen som helst problemer. Så det må vel være batteriet?
Jeg vil godt høre hvad folk anbefaler at købe af batterier, da det skal være et godt, holdbart batteri som ikke er alt for dyrt men samtidig skal det altså have kapacitet da jeg har anlæg i bilen og det ville jo være rart at man kunne høre musik i bare lidt tid, med motoren slukket, uden at bilen ikke kan starte bagefter:P Så et godt, holdbart batteri med stor kapacitet og med lang levetid som ikke koster en bondegård....anlægget kan i læse om under beskrivelsen af min bil:)
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 3.433
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.232
nov 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 185
Jeg kan da købe på nettet eller måske brugt? ellers er jeg i hvert fald begrænset til thansen....desuden må det være som batteriet aflader for hvis det var starteren eller generatoren så ville jeg have problemet hver gang jeg ville starte og ikke kun efter 3-4 dage?
aug 2011
Følger: 27 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 134 Svar: 956
maj 2004
mht. køb af brugt batteri, syntes jeg det er lidt et no go, batterier har begrændset levetid og det er ikke til at vide hvor lang tid et brugt batteri har tilbage.
maj 2004
nov 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 185
http://www.autobixen.dk/shop/maxxima-900-deep-37928p.html
Et fornuftigt valg!