1.579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Summen fra bil Summen fra bil

Hej alle.

Min kalos kommer med nogle summende lyde fra fronten af bilen når jeg kører. Jeg vil sammenligne lyden med lyden fra et løbebånd med go' fart på (giver det mening??). Lyden har helt tydeligt noget med hjulets omdrejninger at gøre, og jeg kan afvise at motorens omdrejningshastighed påvirker lyden.

Samtidig kan den komme med en skrabende lyd når jeg bremser. Ikke en lyd der lyder alarmerende, men noget er galt og det skal laves!!

Jeg har haft bremseklodserne afmonteret, og de ser fine ud. Der sad heller ikke noget i klemme.

Mit spørgsmål går på om i turde køre med det det indtil mekanikeren kan se på det, og om i, ud fra min forklaring, kan komme med bud på hvad det kan være. Jeg er ikke hjemme disse dage, og skal køre ca 150 km i morgen. - turde i det, og hvad kan konsekvensen være?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Summen fra bil
  • #1   19. apr 2013 Jeg ville nok få det kigget på. Der er ikke noget ved at køre 150 km og være utryg.

• #2   19. apr 2013 Det lyder som om det er et hjulleje der er defekt. eller dine dæk er blevet savtakket. begge dele lyder som en slags brummen der der brummer "hurtigere" jo mere man kommer op i fart. tit skifter lyden styrke / karakter når man drejer lidt fra side til side mens man kører, hvis det er hjulleje der er i stykker.

Hjulleje kan du kontrollere ved at løfte hjulet fra jorden, og dreje hjulet rundt med hånden imens du holder den anden hånd på fjederen. Så vil du kunne mærke at fjederen vibrerer. Hvis det er dækket kan du mærke det ved at kører en flad hånd henover slidbanen. Så vil du mærke at mønsteret ligesom har rejst sig. Typisk på den inderste del af dækket. Det kunne du hurtigt tjekke imorgen inden du kører.

Kommentér på:
Summen fra bil

Annonce