{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste motor valg
  • #2   5. jun 2013 2jz-GTE i, da det eneste rigtige til en japaner?

Måske det ville være en ide og skrive hvad du har af planer af heste, om det skal være lovligt eller hvad, og hvad motor der allerede er i.

• #3   5. jun 2013 har set nogle smide en nsx 3.0v6 motor i dem. ellers er en 1.8-2.2 type r også et godt bud..,

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   5. jun 2013 Jeg kunne godt tænke mig en v8 eller en v6 ja, men hvilke slags skal det være. Den skal jo også passe i osv. Den skal gerne være lovlig, da det er min daglige bil. den skal helst op på mindst 250 hk. Har en 1,6i VTEC.

Kan det betale sig i pris at købe ny motor og udskifte end at købe ny bil?

PS: Gode steder man kan købe motorer ?

• #6   5. jun 2013 Nu siger du lovligt, også stopper festen. din 1.6 vtec er nok allerede en af de størrer motorere, og hvis du vil ligge andet i fra f.eks prelude eller lign så bliver det et helvede og få godkendt....

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#7   5. jun 2013 Cool nok, men hvor køber jeg sådan en henne?

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#8   5. jun 2013 Bjørn: Hvordan opdager politiet da at man kører ulovligt?

• #9   5. jun 2013 Når den skal synes..Eller hvis du kører galt, eller hvis de beslutter sig for at kigge under hjelmen.

• #10   5. jun 2013 http://www.motorimport.dk/

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#11   5. jun 2013 Når ja okay det klart, så der er ikke mulighed får jeg kan få en mega fed bil der er lovlig?

• #13   5. jun 2013 er de itvivl bliver den indtaget til kontrol. nogle politifolk kan ikke se forskel på en katalysator og en turbo andre kan nemt se om det er en 1600vti eller en 1800type r.

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#14   5. jun 2013 Okay så jeg kan altså ikke bare smide en v8 motor i, hvad så med v6?

• #15   5. jun 2013 Jeg kunne godt tænke mig en v8 eller en v6 ja, men hvilke slags skal det være. Den skal jo også passe i osv. Den skal gerne være lovlig, da det er min daglige bil. den skal helst op på mindst 250 hk.

Alt dette kan du godt skyde en hvid pil efter. At ligge en V8 eller V6 motor i den er et gigantisk arbejde. Du skal fremstille alt selv, lige fra trækaksler og gearskifte, til ledningsnet og ECU..
    Hvis du er 22år og aldrig har arbejdet med biler før, så er dette ikke en opgave for dig.

Hvis du skal gøre noget, så smid en B18C6 motor i den, det er vildt nok til dig.

• #16   5. jun 2013 jeg tvivler på du kan ligge en v6er i. Men Vtec motorer er da noget af det fedeste, så det havde jeg holdt mig til.

• #17   5. jun 2013 Hvis det skal være lige efter bogen med lovlighed osv osv, så sælger du den og køber en med den ønskede motor størrelse, det er billigere end at skal hen og bygge en masse om og få det godkendt efterfølgene.

Og ja hvis du kører galt og forsikringen lige vil se om motor nu er standardt, og den ikke er det, ja så står du med en pæn regning..

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#18   5. jun 2013 B18C6 fedt nok, hvor kan jeg købe sådan en henne?

• #19   5. jun 2013 Jeg købte min B18C6 motor på ebay, de er ikke til at finde herhjemme.

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#20   5. jun 2013 Super rigtig mange tak for hjælpen smiley

• #21   5. jun 2013 Men husk, at en B18 motor ikke er helt plug and play i din model. Er du bekendt med hvad du ellers skal bruge ?

Der er også en økonomisk faktor, det er ikke helt billigt. Jeg har selv lige lavet det swap i min civic, og den totale pris på at skifte motor er et stykke over 30.000,-
    Så man skal lige gøre op med sig selv om det så er det værd.

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#22   5. jun 2013 Hvorfor koster det så meget? De koster jo kun halvt så meget på Ebay. Hvis det koster så mange penge så kan jeg jo lige så godt købe en lidt nyere bil.

• #23   5. jun 2013 Tror bare helt du skal droppe det da du ikke ved hvad sådan noget koster og du ikke virker som en der kommer til at få helt styr på det smiley da det meget hurtigt kan ende galt smiley

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#24   5. jun 2013 når nej nej. I mit sted ville jeg foretrække en ny bil frem for den motor så, spørger bare hvordan det kan komme op i så mange penge?

• #25   5. jun 2013 Hvis du ikke kan gøre det selv skal du jo tænke på at alt ud i motorrummet skal ændres samt arbejdsløn på et værksted så det kan hurtigt løbe op smiley

• #26   5. jun 2013 Ja, det er muligt at du kan finde motoren til 15.000,- på ebay. Men motoren er jo kun en lille del af det du skal bruge.

I dit tilfælge skal du have:

Motor, gearkasse, trækaksler, skiftestænger, ledningsnet, og ophæng.
    Og så kommer den dyre del, nemlig motorstyringen, du har flere muligheder, men hvad enten du vælger Hondata, Uberdata, Chrome eller eCtune, så kommer det til at koste at få det hjem, få den lagt i din motorstyring, og så bagefter få kørt bilen ind på rullefelt.

Det er altså lidt dyrere end bare lige motoren.
    Og når du i dette tilfælge bruger 30-40.000,- på motoren, så er alt andet på bilen, undervogn og bremser stadig de std som bilen er født med.

• #27   5. jun 2013 En af de tråde som bare forbliver en tråd for evigt smiley

Hvad er dit budget ?? Kan du selv skrue

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    jun 2013

#28   18. jun 2013 Ja det kan jeg da. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at købe en Honda, hvilken Honda og motor skal jeg så købe for at der er mindst ting at ordne?

• #29   18. jun 2013 Kommer jo lidt an på hvad dit budget er. Og hvilken bil du vil have..

• #30   18. jun 2013 http://motorimport.dk/ burde kunne hjælpe med at finde en B18 motor ....

Kommentér på:
Bedste motor valg

Annonce