{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.997 visninger | Oprettet:

Ballade på Striben {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at der er god grund til noget mere debat omkring lørdagens hændelse.
I de andre tråde der har kørt, er der blevet fokuseret meget på etnisk oprindelse og hvad der følger med det...
Jeg kunne godt tænkte mig at vide hvad folks indtryk af striben er idag ? "I gamle dage" mødtes folk for at vise deres hjemmetunede biler og motorcykler frem...snakkede sammen om biler, motor osv.
Idag står folk...både med dansk udseende og udenlandsk...og snakker om hvor grim eller smart ham der i den røde golf er...og så får man lige en skulder når man de går forbi...
Det virker mest af alt, som om det hele handler om ego og attitude frem for essensen i det hele...nemlig biler!!
Slåskampen her undrer mig meget...ja, man kan nemt blive ophidset og provokeret af et eller andet...men jeg forstår ikke hvordan så stor en gruppe kan blive så ophidset på en gang ?! Dette tyder jo på at, gruppen udelukkende ventede på et oplæg der kunne retfærdiggøre en ordentlig røvfuld småkage...men det skal jeg selvfølgelig ikke kunne dømme...bare mit indtryk.
Er dette fremtidens striben ?!

Videoen kan også downloades her...
http://www.thunboyz.dk/movies/fight.avi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ballade på Striben
  • #1   1. maj 2005 fuck nogle fuck hoveder

• #2   1. maj 2005 Min mening - som også tidligere udtrykt - er at fremtiden byder på en skillevej mellem om tingene skal have lov at forstætte som anarki - og det er det idag, og har egentligt også været det i "de gamle" striben dage, for til trods for evner, forsøg og prævelser - har det gamle crew heller ikke kunnet organisere striben.

Eller om vi skal ind og lave noget organiseret - lovligt eller semi-lovligt, for vi får ikke held med at gøre det ulovligt som det sker nu. Det kan simpelthen ikke bære pga målrettet og intens chikane fra politi og strammere og strammere lovgivning.

Jeg tror at hvis det får lov at fortsætte som anarki, så slår det sig selv ihjæl og bliver rent kaos .. ikke rart for nogen.

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138
    #3   1. maj 2005 kasper....tror desværre det er fremtiden! kan ikke andet en at give dig ret, men der er jo nok desværre ikke så meget at gøre ved det, men jo det er dybt latterligt!

• #4   1. maj 2005 hvad fanden sker der.. har ikk hørt noget om det før nu.. det er da for langt ude, folk må tage sig sammen, vi er der for at more os og snakke om biler, hvis i vil slås må i sgu gå i en ring med dommer på!

og hvorfor det skide hærværk??!?!

• #5   1. maj 2005 Fuck jeg har det dårligt!!
    Men grunden til det bliver så stort er vel venner til venner tilvenner kommer og hjælper...
    Hvad fanden går der galt!!??
    Det er jo sindsygt!! Er det hendt før på striben?

• #6   1. maj 2005 Jamen prøv at tænke over det her som et koncept.

Vi laver en "ny" klub striben, som går ud på at vi om sommeren hver 14 dage om fredagen samles et sted, hvor vi kan være alle sammen, hvor der er lækkert at være (masser af plads, masser af lys og først og fremmests opsyn over at folk opfører sig, ikke kører rådent og så videre) og som - hvis vi kan få tilladelserne kan ligge og køre lidt ræs under odnede forhold. Hvis vi ville kunne få tilladelser.

Og så kan det koste 100,- om md. til at dække leje af personale, sted, oprydning og eventuel ambulance etc, som skal være til stede før at vi jvf. loven må køre "ræs"..

Vil det ikke være ok ?

• #7   1. maj 2005 For dem der har set 8-Mile med EMINEM.

Vi streetracere og bilglade folk må holde op med at leve på et niveau hvor vi bare bitcher over at det er for dåligt og vi ikke må noget og FORFANDENDAIHELVEDE gøre noget ved det!

• #8   1. maj 2005 Neej .. man kan græde over det ?!
    Hvad skete der med ham i bilen ?
    Kan ikke fatte det narrøve der skal spille så seje og smadre alt og alle ..
    De skide mesyndelige (på den dårlige måde) desværre ..

• #9   1. maj 2005 Fatter ik det kan ske. næste gang er der vel en der har en pistol også går det galt. Det er jo for sygt man, kan ik glemme den film. Det er jo snart ligsom i USA hvad fanden sker der:-(

• #10   1. maj 2005 Til sidst tør ingen komme der mer !
    Så blir folk hjemme fordi de er bange .. som også er forståeligt !

• #11   1. maj 2005 Ja man tør sku da næsten ikke tage afsted ubevæbnet!
    Det er jo for sygt men næsten skal være bange for at tage af sted til en hygge bil aften !

• #12   1. maj 2005 Jeg tror desværre at det er noget vi kan se mere og mere til. Folk er bare FOR matcho efter hånden, og syns de er nogle helvedes kale, fordi at de har fået lov til at låne en masse penge i banken til at købe en eller anden gryde for, og så fordi at de styrketræner. Det er virkelig en "farlig" koktail, fordi at det er noget der giver respekt, og så mener de ikke lige at de skal finde sig i noget.

Syns virkelig det er skræmmende at folk ikke kan glemme al det matcho fis bare for et stykke tid når der skal dyrkes biler...

• #13   1. maj 2005 @Kristian L (14) !
    :
    Præcist.. Og det er det vi skal bort fra.. Før det er for sent.

• #14   1. maj 2005 Det er godt nok sygt, ham i bilen var det også en indvandre, ligene dem der gik amok, men det er jo sindsygt, ænder jo med man ikke tør tage på striben pga man er bange for af ens bil bliver smadret og man selv får et par på hoved.

• #15   1. maj 2005 Ja .. Men hvad kan man gøre ?
    Der er snart så mange af de "seje" i byen ..

• #16   1. maj 2005 Piotr N <-- Jeg kan så sige her fra, at jeg er sku nervøs / bange / tøs kald det hvad i vel. for jeg skal sku ha smadert min bil eller for den sags skylde mig selv. endnu en gang fatter bare ik det sker.
    Smutter over i sofaen og slapper af.

---> Jesper <---

• #17   1. maj 2005 Det godt msv smiley

• #18   1. maj 2005 @msv S:

Selvfølgeligt får man tilladelse. Lad mig give dig 3 eksempler:

1: Lovlig ræs i køge. Med tilladelse her for 1 års tid siden.
    2: Streetracing.dk holder noget i jyland her 14 maj.
    3: DHB

Selfølgeligt er det muligt. Det er bare ikke nemt.

Og ja sponsorere er fint .. det er også en måde at gøre det på.

• #19   1. maj 2005 TJA. Endnu en årsag til at min bil ALDRIG ville komme der.

• #20   1. maj 2005 hjælp jeg kan ikke få linket til at virke er der ikke nogen der kan sende det ¨på msn pulle4@hotmail.com

• #21   1. maj 2005 msv S:
    Så det godt man gør det i forvejen smiley

• #22   1. maj 2005 hold kæft, hvor er folk syge...

• #23   1. maj 2005 Er det bare mig ? Eller er danmark bare ved at blive et land med vold og hærværk ?
    JEg syntes selv jeg klare det flot, hvis jeg skal prale .. jeg har aldrig lavet hærværk eller smadret nogle ..

• #24   1. maj 2005 der er lyd men skærmen bliver bare grøn jeg har de filer der skal til for at se det men det virker ikke

• #25   1. maj 2005 Efter at ha set videoen, ser det ud som om at coltens venner også kommer og begynder at slå og sparke løs.
    Ville da også kamme over hvis han havde kørt ind i mig, men havde bare sagt noget til ham.
    Vold høre ikke hjemme nogen steder.

• #26   1. maj 2005 Jeg har kun én ting at sige og det er de invandrere ( no offence ), men de står og spiller op, de tror de virkelig er noget helt specielt...

Men for fanden vi er sq da alle ens ( eller næsten, hehe ), kan ikke se idéen i at gå amok som de gør.

Jeg var selv ude på striben den aften, men vi kørte ligefør at de begyndte ( 5mins før ), da vi hørte at panserne var på vej ( og det var de, en helt anden historie )...

men én ting jeg godt vil vide er HVORFOR?! Der må sq da være en grund til at det der skete, skete????

• #27   1. maj 2005 ja det er sgu sørgeligt !!!
    og ja som det er skrevet tidligere tyder det mere og mere på at nogle folk kun er der for at lave balade og for at lave mega kaos hvis der er nogen som træder dem over fødderne!!!
    det er sgu da lige før at det sikreste tidspunkt at være på striben på , er når politiet kommer kørende !?!

jeg har mine overvejelser fra nu a med at tage på striben !

PIOTR N :
    din ide lyder Rigtig go og der ville være meget arbejde med i det ! men rigtig go ide ! hvis man ka få : politiet , kommunen og folk med på den !

• #28   1. maj 2005 Ja .. der er altid invandrere .. jeg vil dog sige der stadig er mange flinke invandrere ..

• #29   1. maj 2005 @Gert N:

Det er nemt at få op hvis man bare vil mødes.. Det er ingen sag.

Det svære er at få lov til ræs..

• #30   1. maj 2005 Jeg er selv 2.gernerationsindvander, og har heller aldrig lavet ballade eller været i politiets søgelys, men desværre er der en del som ik kan rette sig efter vores lov og orden,og som er helt ude i hampen.
    Men jeg kender et hav af invandere som er velintegreret og som aldrig har lavet ballade, det er bare totalt ærgeligt at alle kommer under en kam.
    For største delen af dem laver ik ballade.

• #31   1. maj 2005 piotr N :
    ja det har du ret i !
    er sgu stadig rystet over den sag her!

• #32   1. maj 2005 Kristian L (14) !
    Ja der er MANGE flinke, men satme osse mange der er lamme...

( danskerne er self osse sådan )

• #33   1. maj 2005 Ja .. vi er ikke et hak bedre !

• #34   1. maj 2005 @Ali S:
    Dig kan jeg li. Du er et godt eksempel. Men der er for få af dig smiley

Har også selv både ren samvitighed og ren straffeattest, og intet dansk statsborgerskab.

• #35   1. maj 2005 Nu må i alle være ærlige og indrømme at der kommer lige så mange flinke og rare indvandere som køre race, og opføre sig pænt.

• #36   1. maj 2005 Det næste bliver vel at man risikere at få rippet sin bil mens man er på stiben for at snakke om biler og møde nye mennesker.....
    Sådan som tingene forregår nu er jeg villig til at Boykotte al Race i storkøbenhavn. og kommer kun ude ved IKEA for at snakke om biler og se hvad andre går og hygger med.
    Nogle flere BG træf, hvor man mødes om eftermiddagen, UDEN ræs og kogere, kunne også efterlyses.

MVH
    Michael
    ICETeam.dk

• #37   1. maj 2005 Ali S
    Jeg kan følge dig 100%, men det her er altså under alt kritik syns jeg godt nok :S

Men stadig ingen der ved hvad grunden var til at det skete?

• #38   1. maj 2005 Piotr N :
    Jeg er også en af de gode smiley

• #40   1. maj 2005 ALI S :
    ja det gør der da ! ingentvivl om det !
    der er da lige så mange dumme svin blandt de danske og svenske gæster som indvrandere .
    denne debat er en skrue uden ende for der vil altid være folk som ik er enige . men er godt at den kommer frem!

• #41   1. maj 2005 Patrick R:
    Jeg går heller ikke på nogen måde ind for vold,og syntes også at det der skete igår var totalt latterligt

Forklaring:
    Ham i colten kørte som en hjernedød hele aftenen, og ramte så en indvandrer, som så blev sur,og gik helt amok med hans venner..................

• #42   1. maj 2005 @Msv S:
    Ja ? Det er korekt.

Hør nu her, jeg siger dig altså ikke imod, og jeg skriver det ikke for at tage det op til diskution hvorvidt det er nemt eller muligt eller umuligt eller whatnot. Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen, for i bund og grund er vi vel enige?

- Det er ikke nemt.
    - Det er et en-dags (aftens) arrangement hver 7-14-28 dage
    - Det skal være lovligt sikkert og organiseret og der skal noget kapital bag?

Hvad er vi uenige om ? smiley

• #43   1. maj 2005 Hvordan ramte ?
    hårdt ? eller bare lige snitte ?

• #44   1. maj 2005 MIchael R
    du har desværre nok ret !"
    går selv med samme tanke og dropper nok mine besøg på striben

• #45   1. maj 2005 TIL Piotr N:
    Det sidste hold striben crew er jeg enig med dig i ikke gjorde noget som helst for den klub, men det første Striben Crew helt tilbage da klub striben blev åbnet og siden hed http://come.to/striben ja de gjorde n0oget for sagen men blev trætte af at møde modstand overalt og trætte af at folk på striben overhoved ikke gjorde noget selv for at hjælpe crewet med at overbevise omgivelserne om at det kunne komme til at fungere. f. eks. mht. at ryde sit eget skrald med sig når man tog hjem en lille men betydelig detalje hvis man vil have at de virksomhedder man parkerer hos ikke skal blive irreteret over at der holdes "bilfest" på deres plads hver weekend. nok om det.

TIL ALI S:
    Ja jeg er dansker og jeg bliver mindst ligeså ærgelig over at alle danskere har den holdning til invandre som de har netop fordi at nogle invandre opfører sig som idioter rent ud sagt, og det der er mest latterligt er at mange danskere ikke fatter at der i bud og grund er mindst dobbelt så mange danskere der er MINDST lige så latterlige i deres hoveder. Det har ikke en skid med etnisk oprindelse at gøre nærmere intilgens og den kan tilsyneladende ligge MEGET lavt hos alle "racer" og kulturer.

Jeg komme helt sikkert ikke der ud mere i laaang tid, jeg skal ikke slås ihjel eller tæskes og have smadret bilen fordi jeg dytter af en og vil forbi (eksempel).

Jeg mener HELT sikkert vi skal lave nogle flere eftermiddags træf til snak og kiggen på de lækre rides vi alle går og har, men det løser ikke problematikken om race Fredag og Lørdag nat.

Hilsen ICE

www.ICEteam.dk

• #46   1. maj 2005 Mine besøg i Tårstrup er hvertfald slut.. syns det er for tyndt af fold...

• #47   1. maj 2005 Ali S:
    I stedet for alt det vold, havde det været nemmere og snakke om det !?

• #48   1. maj 2005 Da Vi (ICEteam) har købt www.klubstriben.dk domæne har vi skrevet dette (se link)
    http://www.icegalleri.dk/kontakt.asp
    da vi fik flere og flere henvendelser om hvor og hvornår der blev kørt ræs.
    nu er det bare taget overhånd, Den episode som skete i nat har været med til at ødelægge striben gode ry.

• #49   1. maj 2005 the ch@mp |:
    Præcis min første tanke men så er man jo ikke et hak bedre en dem...

• #50   1. maj 2005 Michael(24) B
    har du msn??
    ville godt lige høre lidt mere om Ice team !! smiley

• #51   1. maj 2005 TIL the ch@mp:

FORNUFTIG UDTALELSE det må jeg sige, det bekræfter det jeg skrev tidligere alle kan sku da være lige dumme eller hva ???

• #52   1. maj 2005 @ICE - ICEteam.dk:
    Vi er ikke uenige om noget, og jeg ved det du skriver er rigtigt. Det er bare skide ærgeligt...

Pis os at jeg er midt i et jobskifte, har ellers længe tænkt over at starte noget organiseret træf op..

• #53   1. maj 2005 the ch@mp | :
    Det var fordi ham i bilen ramte en indvandre ..
    indvandren blev sur og tog hans venner med og begyndte at slå sløs på bilen og manden .. (står længere oppe)

• #54   1. maj 2005 Jeg vil smutte ned og se xXx .. den er på tv3+ og startede kl 21:00 ..
    Hvis i keder jer ..

Godnat alle samme :0)

• #55   1. maj 2005 Kristinan L (14)
    eder kom du mnig i forre købet, kone sidder og skriger inde i stuen om at den er startet ( alså XXX)

• #56   1. maj 2005 syntes virkelig det er latterligt... politiet vil da være mere ude efter os der tager til race for at se de fede biler.. folk der kun kommer for at få ballade burde finde et andet sted til det.. syntes seriøst folk burde få sig et liv

• #57   1. maj 2005 Ej hvad sker der man!!? Det er jo sygt! Det er fandme da for lavt at smadre bil og chauffør! Kan man ikke snakke mere eller??

• #59   1. maj 2005 @mvs S:
    Føler med dig :o/ Fuldt forståelse herfra..

• #60   1. maj 2005 Synes lige jeg vil komme med en lille indskydelse her. Det er da for lamt at skulle til at slås på striben. Jeg kan godt forstå, at ham der blev ramt af bilen bliver sur, men hvis der ikke er sket noget, så snak med spasseren der kørte bilen. Der er ingen grund til at begynde at slå. Og hvorfor skal 2.G´ere altid stimle sammen i flok, når der er problemer? Så er der ligepludselig 20 mod 1. Det er jo heller ikke fair. (ikke noget ondt/racistisk i det). Men hvis i skal slås, så hold det dog til en alm god gammel slåskamp mellem to personer. Og undlad at bruge nogen former for våben (også sten/flasker mm.). Jeg har selv været ved at komme op og slås med en, fordi jeg ikke lige skød hans fodbold over til ham. Og det første han gjorde var, at samle en sten op, og råbe "Ska vi slås?".

• #61   1. maj 2005 @mvs S: føler sgu med dig.. men har det på sammen måde lige nu med min "kæreste" sååh.. Har heldigvis ikke børn endnu.. er kun 18..

Jeg kan så tilføje en ting.. Jeg og et par af vennerne var på Shell i taastrup fredag aften og hente nogle kolde drikkevarer(cola, man drikker vel ikke andet?) inden striben og blev stoppet af 4 udlængeningen i en bil der spurte om vi kom fra striben vi svarede ja, de sagde så af de ville fra næste weekend stå 4-5 mand i hver ende og tage entre for folk på 50 kr fordi de var "fucking" træt af den støj nede i taastrup gård.. De ville både stå ved ikea og transport centeret..
    Ikke fordi jeg tror der sker noget men vil ud med det!!

Jeg fatter personligt ikke hvorfor folk skal ende i slagsmål.. Det er sgu da for langt ude!! Snak dog om det istedet for!!!

• #62   1. maj 2005 Havde ellers set frem til jeg skulle ud, at kigge lidt på striben iløbet af sommeren... Men efter jeg har set den film, som er nogle forbandet impotente fandenskabniger af nogle narhoveder at være, så skal jeg ikke derud foreløbig.

Ali
    Jeg må indrømme jeg selv bliver overrasket, når jeg møder en flink en af jeres herkomst. Sidst jeg fandt én, var da jeg i fredags løb tør for benzin, idét jeg lige når ind i parkeringskælderen. Han var så også dernede, og snakkede med en anden, han spurgte så hvad der var, og da vi havde parkeret "Tøsen" i bur, gav han mig lov til at låne hans (lille gejlede Polo), til at hente noget benzin, UDEN han var med. Det kalder jeg sq´ tillid.

• #63   1. maj 2005 Er det mig der er blind eller har jeg bare ikke fattet hvad optakten til slagsmålet er????

• #64   1. maj 2005 @Peter L:
    De skal godt nok være mange hvis de skal kunne holde hele "striben" tilbage..

Det tror jeg er et rigtigt dårligt move fra deres side. Virker ikke særligt gennemtænkt og i bedste "perker" stil - Ja vi er så hårde og vi styrer hele verden. Plejer kun at have en virkning og det er at de i sidste ende bliver til grin uden at de ved det. (ja jeg er selv udlæning så jeg må godt sige perker).

Og forøvrigt så er McD åben til kl 23:00 så vil de stå ved indgangen til den så skal man bare ringe til politiet og sige at man er lige blevet truet og forhindret adgang til pladsen af 5 mænd med anden etnisk herkomst her og der kl det er og det, og hvor man holder..

Så spiller man ligesom bolden tilbage.. Og strisserne kommer .. belive me.

• #65   1. maj 2005 @Carsten P:
    Det er lige det.
    Og det sker os.
    Når der ikke er andre muligheder .. mest fordi at gullerøden dur ikke. VI kan ikke få folk til at organisere det friviligt.. Så bliver det nødvendighed når de vil køre ræs, for når der begynder at komme klip på det så bliver det sku incitement nok.

• #66   1. maj 2005 @ Piotr N: ikke fordi jeg selv tror det sker men alligevel.. Vil ikke stå som en de eneste der ved de har sagt det.. Når man ser den her debat så er man nødt til af komme ud med sådan noget!!

Men hensyn til McD så ville jeg gøre det sammen ja!! Og hvis 30-50 ringer til politiet og brokker sig over nogle truer så er de nødt til af tage derud og se på det!!

• #67   1. maj 2005 @ Carsten P: se www.striben.org <-- der prøver vi af få noget seriøst snak omkring striben og seriøs race!!

• #68   1. maj 2005 @Peter L:
    Hvem står bag sitet ?

• #69   1. maj 2005 I går (Lørdag) var min første gang jeg var på striben, havde hørt en del gode ting om det fra venner, at det var et fedt sted med nice biler og god lyd fra diverse biler. Jeg kunne kun give mine venner ret i at det var fedt at stå og kigge på de fede slæder som kørte derude, men da det blev senere begyndte folk at rykke længere ud på kørebanen så det var svært for de forskellige at komme forbi. Vi gik så op til bilen 2 mins før politiet kom, da vi ville over på mcd, heldigvis så jeg ik noget til slagsmålet, før i dag. Og efter jeg har set den video er jeg ikke sikker på jeg skal ud på Striben med min bil. Den opførsel som de allesammen laver er umoden og ufattelig dum, idioter som ik har andet end sig selv i hovedet. Jeg ved bare jeg hellere vil bruge 350,- på at køre over broen og til malmô end jeg vil have min bagrude og mit hoved smadret. Jeg fatter ikke hvorfor myndighederne bygger en skide bane som vi kan køre på, så vi i fremtiden undgår disse situationer hvor unge og deres biler skal komme til skade.

Til : Piotr N

En genial idé, jeg ved at jeg ville hellere end gerne være villig til at betale 100,- pr måned for at komme til at race under gode og ordnede forhold, og ville da med glæde hjælpe med at få det stablet på benene.

• #70   1. maj 2005 @ Piotr N: Det gør Rasmus D og brormand.. Jeg er selv moderator derinde på sitet!!

• #71   1. maj 2005 @Christian J:
    Jeg tror der er mange der er med på den .. vi skal nok bare organiseres.

• #72   1. maj 2005 @ Piotr N:
    Det skal så lige siges sitet er rimelig nyt såh der er ikke så mange indlæg og debatter derinde endnu.. Men bruger tallet er heller ikke så stort endnu!

• #73   1. maj 2005 @Piotr N

yep også mit indtryk. Noget vi skulle kigge på?

• #74   1. maj 2005 @Peter L:
    Cool nok. Jeg læser op på det i morgen.. har meldt mig ind. Tror at det er et godt sted at smale folk, hvis jeres site bliver kørt ordentligt, ik er nede hele tiden, og der ikke går magtmisbrug i moderationen af det.

• #75   1. maj 2005 @ Piotr N:
    Det skal så lige siges sitet er rimelig nyt såh der er ikke så mange indlæg og debatter derinde endnu.. Men bruger tallet er heller ikke så stort endnu!

• #76   1. maj 2005 @Christan J:
    Jeg gør ikke noget halvt. Og jeg er midt i et jobskifte nu, hvor mine arbejdstider kommer til at være meget lange + at jeg får meget rejsekativitet da jeg skal være med til at starte end afdeling op i england. Så jeg får formodentligt ikke tid.
    Så jeg vil gerne være sparringspartner, men ikke nøgleperson.

Men jeg bliver til at finde på BG, og jeg bliver formodentligt deltager på striben.org.

• #77   1. maj 2005 @Piotr N:

hehe kan godt se du har meget mellem hænderne smiley Held og lykke med det hele

• #78   1. maj 2005 @Christian J:
    Jotak smiley :)

Det kan sku være jeg skal have mig en Skyline os hvis jeg får råd smiley

• #79   1. maj 2005 @ Piotr N:
    Jeg håber da på det er et godt sted af samle folk.. Og jeg vil prøve af gøre mit for af sitet ikke går ned hele tiden og er stabilt og hurtigt..

Så længe det kun er seriøse race folk men har set IRL der er moderatore så burde der ikke gå magt misbrug i det!!

• #80   1. maj 2005 @msv S

Nu har jeg ikke noget abonoment da jeg kun har været der en gang, kunne du evt refere hvad der står for de nysgerrige? smiley

• #81   1. maj 2005 Super M>> Det står længere oppe, en mand kører råddent i løbet af aften, of rammer uheldigvis en person (hvor hårdt er der åbenbart ingen der ved) og så kommer den forurettede med hele sin familie/venner...

Jeg vil fremover tage mine forholdsregler på striben, min krydsnøgle ryger op foran indtil jeg får købt et bat... Jeg kommer der ikek tit i forvejen men vil skærer ned fremover, generelt syensj eg der er for meget druk og stoffer derude, fatter ikke folk kan finde på den slags hvor der køres ræs, og fatter ABSOLUT ikke at dem der kører kan finde på det, det hører INGEN steder sammen... Nu det emd at danskere er lige slemme med 2. g'ere, kik statistikerne, 50% af dansk kriminalitet bliver begået af folk med anden etnisk baggrund end dansk, og det repræsentere MAX 15% af befolkningen.... Danskere er ikke hellige, men indvandrere er sku da for helvede meget dummere end andre folks børn og bliver derfor snuppet oftere/nemmere.... Nå nok om det det er IKKE det som indlægget handler om...

Dem som mener det skal være gratis med en plads hvor der er taget hånd om ALT for dem (sikkerhed mm) skal bare blive væk, min mening, selvfølgelig skal det koste noget, og selvfølgelig skal der sponsorer til, ved at det koster noget man slipper for en HEL del af de useriøse spader der kommer derude.... Lige meget hvem-hvad og hvor så berettiger det IKKE den gruppe spder at tæve løs på manden o mdet så er danskere eller indvandrere er mig fuldkomment ligegyldigt, men en ting som VIRKELIG kan forurolige mig er at der ikke er en eneste der blander sig og prøver at hjælpe den stakkel der bliver lammetævet... det synesj eg virkeligt er dårligt i et land som Danmark, det er ikek Bagdad det her, vi har love og regler og der er bla en lov som påbyder folk at hjælpe som er i fare og det var han kraft edme.....

Langt indlæg; lev med det...

Stavefejl; de er gratis, lev med dem....

• #82   1. maj 2005 Nåååå ja for fremtiden er min bil LÅST ved al færdsel på striben.... Og en sidste bemærkning, det kunne måske hjælpe hvis tilskuere gad flytte deres store røv fra vejen og ind på fortovet hvor den hører hjemme, er der intet fortov så brug rabatten... Imponerende at folk ikke kan fatte det, så er man sku for hjerne død..... Min mening lev emd den, hvis ikke, så find mig en dag på striben og lad os TALE om hvorfor DU mener DU skal have lov at stå til gene for al færdsel....

LAD ØL OG STOFFER BLIVE HJEMME......

• #83   1. maj 2005 Carsten P>> Du har HELT ret, MEN det giver IKKE ret til at slå en mand til lirekassemand..... Det er noget forbandet pis at der skal trækkes vold ind på striben..... Og hvis du ikke mener det så er du sku dummere end jeg troede ;o)

• #84   1. maj 2005 franck B -> HELT enig!
    men det med at du vil køre med låst dør, det hjælper jo ikke meget når de alligevel smadre ruderne, ved mindre du også fjerne den manuelle lås smiley

• #85   1. maj 2005 Hehe de skal finde den først.... smiley den sidder ikek lige til, eller det gør den, men den skal findes først, og inden den er fundet HAR de hilst på min krydsnøgle, og den slår MEGET hårdt..... den kender jeg til en der ved (steal my car and I will hunt you forever)

• #86   1. maj 2005 På en måde tror jeg at sådan et slagsmål er hvad der skal til før vi får vores lukkede bane...

• #87   1. maj 2005 Carsten P>> Kan godt følge dig, men JEG havde ikke tævet ham, men jeg lover dig han havde IKKE glemt selv den dag han døde..... (130 kg, 200cm høh og jeg kan råbe MEGET højt, ikke at det er en opfording til at folk udfordre mig til diverse, for det gider jeg ikke)

Og ja folk med den slags stolthed burde sparkes hjem til Bagdad elelr hvor de (eller deres forældre) kommer fra..... specielt dem som IKKE har DK-statsborgerskab, så vil jeg bare gnide mig endnu mere i hænderne... vil du være dansk må du blive det FULDSTÆNDIGT...... Selv om jeg genrelt er af den holdning at indvandrer IKKE på nogen måde kan blive danske, hvis en kylling fødes i en kostald bliver den jo heller ikke en ko (gammel men sand) skall ige siges inden folk udråber helligkrig mod mig ;o) så kender jeg altså en lille håndfuld indvandrere som jeg kalder desideret danske, men de taler dansk ALTID, spiser flæskesteg og så videre, nååå ja og de nasser ikke på staten som desværre en del indvandrere gør (ikke at alle danske er bedre OVERHOVEDET IKKE)

• #88   1. maj 2005 hvorfor kan jeg ikke se det klip

• #89   1. maj 2005 Fabian>> Min tissemand er ikke stor (der er intet der kan vokse i skygge ;o) ) men je gville nu ikek lige kunne finde på den slags... hehe....

• #90   1. maj 2005 Fabian>> du har nok ret, men genrelt set så er det jo tit at er der en der går i det røde felt i en gruppe kommer resten som regel automatisk bagefter, ikke ta jeg på nogen måde prøver at forsvare det, for det vil jeg ikke, men specielt muslimer har det emd æres begreber og der skal ikke meget til før den er krænket, nogle har en højere tærskel end andre, og de der havde åbenbart INGEN.... tæsk skulle de have....

til det der med at der er muslimer der vil til at kræve betaling lad dem komme jeg er sku fløjtende ligeglad, om nødvendigt må man jo flytte dem emd magt, de kan ikek ræve betaling et offentligt sted, og føler jeg mig truet (hvilket jeg meegt nemt kan komem til, specielt efter den her episode) ja så er jeg i min gode ret til at gør (næsten) hvad jeg vil for at komme væk....

• #92   2. maj 2005 Peter U>> Kan ikke være mere enig.....

• #94   2. maj 2005 @Franck B :

Det lyder fedt, tror desværre bare ik det kan lade sig gøre i en storby som KBH, der vil altid være nogle typer som ødelægger det for andre fordi de skal stå frem for mængden over for deres venner...

• #95   2. maj 2005 Fatter ikke hvad der gør at folk skal være så syge i hovedet!
    men må indrømme jeg har haft det på fornemmelsen, har holdt mig meget fra race på det sidste da jeg ofte har været ude for idioter der ligger og leger midt i en masse tilskuere, sindsygt!!!
    kan ik se hvis folk deler interessen at de så skal ødelægge det for andre, de kan sku bare holde sig væk!
    og tja politiet blir sku nok ik mere flexible af det optrin.
    vil sku oz li forsvare personer af anden herkomst...da de jo sådan set er ret arrangeret i det ( i hvert tilfælder heromkring) men det er ikke alle, og nogle skal jo ødelægge omdømmet for de andre, og dem er der også masse af...både danskere og udlændinge!
    synz bare det er noget lort at folk ik kan mødes og bare stå og hyggesnakke biler, er det jeg kommer for...

PIOTR N : hey synz det er en god ide med noget lovligt, men forbered dig på vildt meget arbejde, ved godt du kun snakker om endags arrangementer og vores er et 3dages træf....men det er sygt hvad sådan nogle ting kan rende op i hvis man ik har de rette forbindelser til alt! bare en ting som en ambulance koster en formue.

• #96   2. maj 2005 Peter U>>> Sådan VAR det også herovre engang, det var lige i starten da jeg begyndte at komme på striben... Dengang var der noget evd det, i dag er det blevet alt for stort, alt for ukontrolleret... Og det er synd for det er en kultur der strækker sig helt tilbage til '70-ene herhjemme, og det er sku ærgeligt hvis den skal ødelægges af en flok aber (danskere/indvandrere) der ikke kan indordne sig under de "uskrevne" regler...

• #97   2. maj 2005 syntes det er til grin........ dem som er på det film klip er mere end til grin i mine øjne og desværre er de såsanne typer som symtes de er kammer seje...!
    En anden ting er at jeg fatter ikke at der ikke er nogle der hjælper dem i den hvide bil.. men men.!
    men kan da kun sige at hvis dette fortsætter gider folk sku' ikke komme der mere.

• #98   2. maj 2005 je det gik lidt hurtigt så der kom lige et par stave fejl.. sorry

• #99   2. maj 2005 Det skal stoppes det hærvæk.. Jeg har selv været udsat for at jeg kom kørende igennem på striben også var der en PERKER der sparkede en bule i min transporter så bakkede jeg tilbage og spurgte hvem helved der sparkede til min bil. Og med det samme stod der en Kæmpe perker med sine to kamphunde halvvejs inde i min bil heldigvis har jeg ikke nogen håndtag ellers var jeg nok også blevet pillet ud og tævet... Hvor er deres manere. Stop det machopis. De kommer jo bare for at slås... Synes bare de skal Tag og Fucke af...

• #100   2. maj 2005 Hvis vi nu bare holder sammen kan vi godt få det stoppet i tide... Vi er jo mange flere der bare står med hænderne i lommerne... VIL VI MÅSKE IKKE GERNE HAVE HJLÆP HVIS DET VAR OS DER FIK TÆV??? Jeg havde fløjet lige ind i flokken for at hjælpe ham... Jeg håber de der gjorde det kan lide sondemad fordi der slipper de ikke ustraffet for... tænk på hvor mange vidner der er....

• #101   2. maj 2005 Efter at have læst alle de indlæg (indtil videre), forlyder det sig som at det kun er sket på sjælland. Der har været et par træf i Vejle og Hedensted, og der har der også være indvandre, de forholder sig mest for dem selv, men egentlig så gør vi alle andre også det.. Så jeg synes sq at indvandrene der kører race i Vejle området skal have et plus!! Ved ikke om man er lidt rarere på jylland, men her venter folk pænt på at komme til at køre! Vi har så også det samme problem med at folk stiller sig for langt ind på "banen", men man bliver somregel "hevet" væk af en person eller en ven..

Mht. det der er sket, synes jeg det er forfærdeligt selvfølgelig, men han er på en måde selvom det, (som det forlyder), men at tæske ham, synes jeg ikke er en mulighed, de kunne måske have snakket med ham, så han kunne sige undskyld, eller hvad han nu kunne forestille sig at han ville..

• #102   2. maj 2005 Det er jo blæst det der...

Er der nogen der ved noget om hvorfor det ender så galt?? Er der nogen der har pisset på nogen eller hva??

• #103   2. maj 2005 Jeg har snakket med en del omdette, og faktum er vi bliver væk, og starter vores eget, selvfølge slet ikek i målestok med Striben, men noget der hen af, hvor VI mødes med em vi kender og de kan så hive en enkelt eller 3 biler med og så kan vi sparke noget dæk, og køre et ræs eller 7 hvis det er det der er stemning for..... VI gider IKKe det her mere, selvfølgelig vilman nok kikke forbi til tider, men det vil kun være for at lave en hurtig cruicer og seo m man kender nogle, ikke andet.... syntes det der er går ALT for vidt, men oky man kan da håbe de udrydder hinanden så vi kan få den gode gamle Striben tilbage....

• #104   2. maj 2005 JESPER F >> Mon ikke colt'en blev stoppet længere nede? da vi kørte væk derfra ned (ned mod rundkørslen ved Carlsberg skiltet" måtte vi holde ind til siden, da en patrujlevogn med meget høj fart kom kørende....

det var meget målbevidst kørsel, som om den skulle stoppe en bestemt...

jeg ved det ikke, men kom bare lige til at tænke på det.

Nick

• #107   3. maj 2005 Det der sker i videoklippet er bare hvad jeg har tænkt mange gange når jeg har været på striben - der ER virkelig nogle af dem der kører derude, som FORTJENER et par huskeflade, fordi de er til fare for andres liv.

På naverland oplevede jeg sidste år, at en fyr laver et solo-ræs helt bagfra og skal forbi en bil, der er ved at dreje ind på p-pladsen. Han når kun lige forbi og hans undvigemanøvre er SÅ tæt på at ryge ud af kontrol. Vi står på græsset ved indkørslen til p-pladsen og havde stået i første række til at blive mejet ned, hvis det var gået galt for ham.

.. og de situationer er der MANGE af.

Denne situation går dog helt over gevind, men det er nok bare mig der er af en tid hvor en slåskamp blev afgjort med næverne og stoppede når folk lå ned. Der ligger nok andre motiver bag overfaldet, end at han havde kørt vildt, men det er jo kun gætterier

• #108   3. maj 2005 har også set filmen... jeg var der ude på tidspugtet..og han kørte jerne dødt men jeg så ikke slåskampen der ude... så ved ikke hvad der sket 100% men det er sq for klarmt det skal være sådan vi er voksne mennesker... vi skal sq kunne snakke om tingende...

det er fuck up hvis politiet nærmest lukker det helt...jeg kan best lide når folk ligger og cruser i deres fede bilen.... det er da fedt.. håber ikke det sker igen.. for det er sq for klarmt.

• #109   3. maj 2005 Synes bare det er ærveligt at der skal være boks når man skal se eller kører race det er jo ikke det vi er derfor, så kan vi lige så godt mødes til en stor slåskamp alle sammen og lade bilerne stå hvis det er det man vil. Behøves sku ikke at smadre folk fordi de har gjordt noget dumt, få dem stoppet og snak med dem. Tager sku selv kun på striben for at se race og biler og snakke med vennerne.

Der var sku også 5-6 motorcykler der stoppede mig, fordi min kæreste havde smidt et skod ud af vinduet, hun havde ikke set de lå bagi. Så kom der en kvinde op på siden af os og spurgte min kæreste om hun var dum i hoved og skulle have nogen på hoved, så sagde prøv lige at slappe af hun havde jo ikke set jer, min kæreste sagde undskyld og så kørte de igen, men tror ikke hende på motorcyklen havde gået så meget amok hvis hun var alene.. Folk må sku lige til at slappe lidt af.

• #110   3. maj 2005 Ja umiddebart lyder det som om den "lussing" er fortjent, men kunne de så ikke tage affære på et andet sted end lige midt i det hele!?

• #111   3. maj 2005 Det er sku for latterligt...... hvorfor!!!! gøre sådan noget pis....Jeg kommer ikke rigtig selv på striben mer', da jeg synes at det har taget lidt for meget overhånd! folk er åbentbart ikke specielt glade for livet siden de tør stille sig helt ud på vejen, så der kun lige er plads til 2 blier! forstår sku godt at klub-striben er stoppet. Det ender i masse mord!

• #112   4. maj 2005 Casper S>>> Sådan en mc-fætter skal bare lukke ægget, har de hjelm kan de ikke brokke sig og har de ikek det er de hjerne døde og så sker der ingen skade aligevel... ;o)

Til jer andre, lige meget hvor slemt ham i colten har kørt, så berettigere INGEN til at tæve ham så voldsomt som det der sker.... Jeg kunne fordtå hvis han var kørt som en hjernedød og havde ramt en mennskeflok med 100 km/t at han sku have tæsk, men ellers ikke, nu er det jo også MEGET tit folks egen skyld de er ved at komme til skade derude for di folk genrelt står som om de ejer det hele og er usårlige, flyt dog røven ind hvor den hører hjemme, fortovet eller rabatten....

• Moe M
    Moe M Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #113   4. maj 2005 Så hvad der skete- dem i bilen gav fuck finger til alle mens de cruz'ede langsomt forbi folk-hvilket er provokerende- nogen bed det i sig og som i selv kan se, var der nogen der ikke gjorde.
    et par minutter før kaos- kørte de en ned -langsom- men med vilje- men det er ikke fordi jeg synes det er ok- men sådan noget lort kan ske hvor som helst- netto -fakta-gaden- ærgeligt det kan ske nogen gange men det var lige for at gi jer nogle oplysninger om hvorfor der var lidt kaos i den- peace ya'll-
    Perkeren

• #114   5. maj 2005 Man må sq finde sig i at blive kørt ned når man står midt på vejen.

• #115   5. maj 2005 hvad skal der ske........... hvordan kunne folk bare lade det ske uden og hjælpe dem i bilen... det er jo til at få det dårligt af... hold kæft nogle psykopater... stakkels fyre..

• #116   5. maj 2005 Don-G>> Jeg vil gernehenlede din opmærksomhed til den smiley der EFTER mit indlæg.... Og hvis en smider et cigaretskod ud af vinduet der ramte min bil... ville jeg nok være ret ligeglad, da jeg 1: Ikke ville opdage det, 2: Der sker ingen skade ved det.... Jeg kan på en måde godt se problematikken i det for jer "cyklister" men omvendt så kan jeg så orientere at jeg er chauffør, jeg ryger, jeg hader skod'er i min bil/lastbil, derfor ryger lortet ud af vinduet..... Sådan er det bare, kan ikke se problemet i et skide skod, kan forstå hvis der ryger en dåse ud i skalden af dig, så er du i din gode ret til at blive sur, men ikke over et skide skod.....

• #117   6. maj 2005 Don G>> Det gør jeg så også.... man bliver lidt forskrækket når der kommer et skod flyvende ned på forruden... hehe...

• #118   8. maj 2005 hey! hmm.. Kasper O.. Man kan ikke downloade filmen, fra det link du har givet.. Til mig skriver den at jeg har ikke rettigheder til at se denne side... Men jeg kunne sku egentlig godt tænke mig at se den.. på forhånd takker. smiley

• henrik .
    henrik . Tilmeldt:
    maj 2005

Biler: 5 Emner: 28 Svar: 31
    #119   11. maj 2005 hvad fanden sker der med folk. er alle bare blevet sindsyge?? sådan nogle DRENGERØVE!!!
    folk der opfører sig sådan skulle bures inde.
    Striben er en bilclub og ikke en fightclub

• #120   18. maj 2005 Det er ikke særlig meger til grin. Man skulle tro det var små drenge der skændes om en gynge. Jeg forstår det simpelthen ikke.

• #121   18. maj 2005 Frank B
    Jeg giver dig fuldstændig ret....

er så træt a at folk skal stå på vejen og glo istedet for at flytte røven ind til højre

• #122   1. jun 2005 DET KU VÆRE FEDT HVIS BARE EN KUNNE GENOPFRISKE HVAD DER SKETE PÅ STRIBEN DEN AFTEN. KUN RENE FACTS!

• #124   14. aug 2007 det link virker ikke længere....!!!!!

• #125   24. aug 2007 link virker ikke

• #126   14. sep 2007 Prøv lige og hør jer selv. Man kan ikk gøre noget ved det i kan ikk få jer selv til det altså

• #127   27. sep 2007 det link virker ikke længere

Kommentér på:
Ballade på Striben

Annonce