{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Vurdering af Træf/Race i Vordingborg.? {{forumTopicSubject}}

først og fremmest tak for en hyggelig men kold aften igår, til dem som var fremmødt.

- Jeg må indrømme jeg ikke havde regnet med et så stort fremmøde som det vi så igår nede i Vordingborg igår da vi trillede fra slagelse by, (vi var vel omkring en 200 biler ?) respekt for det.

- Dog var det en skam at jeg skulle have politiet i røven hele vejen fra næstved af, (Så er landevejen mellem næstved og vordingborg altså lang :S ) men de var nu flinke nok og holdt sådanset bare opsyn indtil de ved en 22:30 tiden smuttede og vi kunne køre til den endelige lokation og se lidt brænderi og race...

- En skam at så mange var blevet hægtet af og kørt hjem den sidste time inden der så blev race, for vi var ikke skide mange til sidst ?

Men alt i alt en hyggelig men kold aften i vordingborg.

BTW : De som mener at den Sølvgrå golf 4 med 4 afgange var en R32.. Det kunne vidst ikke være mere forkert.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Træf/Race i Vordingborg.?
  • #1   22. mar 2009 ja det var fedt med så mange biler igar det viser bare af folk ikke kan vente til det gode vejr kommer:)) men vi hørte af folk kørte til næstved også gad vi ikke køre med.. sønd info ikke bliv givet bedder der til sidst..

• #2   22. mar 2009 Ja det var da lidt af en skam at folk ikke lige fik af vide hvad der skulle ske der til sist, for der var da gang i den da vi kørte der ud igen.

• #3   22. mar 2009 MEN MEN MEN . hold kæft hvor var folk nogle svin til at smide affald, det var dog helt utroligt, på parkeringspladsen ved Jysk stod der flasker og og dåser OVER ALT.. og da folk kørte hørte man den ene flaske efter den anden smadre fordi de stod ved biler osv.
    - Der ude hvor der var race, havde folk også bare smidt dåser og affald over det hele ..

Det kan sku ikke være rigigt at folk ikke kan finde ud af at tage sit affald med igen, ellers ender det bare med at der bliver ophold forbudt på den parkeringsplads også.

• #4   22. mar 2009 det var lige netop osse derfor transportbuen i næstved blev lukket, folk kan bare ikk finde ud af at rydde op efter sig

• #5   22. mar 2009 var virkelig overrasket over det race igår . det er det første race jeg har været til hvor alle ikke kørte efter en time max . vil gerne have info om næste gang der er noget der nede smiley tak for igår

• #6   22. mar 2009 Det lyder til at blive en fremragende sæson. Bare vent til vejret bliver bedre. Det kan ikke være rigtig at folk skal svine sådan.

• #7   22. mar 2009 ja det kan kun blive bedre når vejret bliver bedre smiley
    - for det var dæææælme koldt igår. smiley hehe .

• #8   22. mar 2009
    Sådan er det jo altid med de mindre organiseret træf

Men altid fedt til start med mange folk

• #9   22. mar 2009 GSS vil gerne takke alle for et virkelig flot fremmøde! Jeg tror aldrig vi har været så mange før smiley

Dog var det synd at en del kørte fra TV2 Øst, da vi umiddelbart efter, kørte tilbage til og fik virkelig gang i den! Der blev brændt dæk i gode mængder og kørt en del ræs!

Billederne taget på aftenen vil være tilgængelige fra i morgen formiddag på www.gssrace.dk
    Husk du også her kan tilmelde dig vores mailliste, samt tilmelde venner til vores GSS gruppe, her på siden.

Tak for god ro og orden og lad os snart samles igen til en lige så fed aften, med endnu mere gang i den!!

Mvh
    GSS

• #10   22. mar 2009 Jesper L: Den fik da godt nok og lov til at lave lidt røg den lille sorte smiley
    - det er sku godt nok smiley
    - men i må se at få fixet billederne, vi kan jo ikke vente helt til imorgen. smiley

• #11   22. mar 2009 super fedt træf igår.. og ja det er sku træls at folk skal smide affald over alt.. en anden ting der godt kan irretere mig er at folk bare ikke kan finde ud af at flytte sig fra vejbanen når der bliver kørt træk, nej de skal helst stå halvt ude på vejen.. tåbeligt !
    men ellers en fed men kold aften smiley

• #13   22. mar 2009 heej smiley alle sammen tak for en super fed aften lørdag..

det var sygt at så mange valgte at komme, super.

så bare surt at jeg skulle ende med at få en bøde for det BLÅ LYS ! og altså ikke for spiritus kørsel, da jeg ikke var påvirket !

hehe, men sådan kan det gå smiley

• #14   22. mar 2009 så i den nøgne mand der løb forbi panserne ? fuck jeg fik en god griner på.. det satme humor !

• #16   22. mar 2009 Nu har jeg godt nok ligget syg, men hvor kan jeg læse om de træf henne??? Er der en gruppe eller?? Kunne da godt tænkes jeg ville med.. hvis der var nogle at følges med..

• #17   23. mar 2009 charlotte=ssj=
    du kan tilmelde dig på på gssrace.dk så får du en mail når der sker noget.. de har også en gruppe herinde på bg..

• #18   23. mar 2009 charlotte=ssj=
    nu ved jeg ikke lige hvor du er fra ? men der er en del der mødes i slagelse og kører derfra.. så er der stop i næstved hvor der også er en flok der hægter sig på.. derfter køres der videre i samlet flok til vordingborg.. det var hvertfald sådan vi gjorde i lørdags smiley

• #19   24. mar 2009 fuck var lige kørt, fra pamserne. da han løb nøgn igennem smiley det ville jeg fandeme gerne have haft set smiley

• #20   26. mar 2009 Det var fedt der var så mange som var dukket op, stille og roligt smiley

Kommentér på:
Vurdering af Træf/Race i Vordingborg.?

Annonce