{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Lige hjemvendt fra brænder træf i Rds {{forumTopicSubject}}

Det var da meget sjovt. Der var rigtig mange der var mødt op ved føtex som var aftalt mødested.

Blev dog meget forbavset over hvor mange der kørte ekstremt råddent deroppe... For satan gutter vi var inde i byen. Hvorfor kan man ikke vente til man kommer ud til micon ? Ydermere var der mange der kørte totalt råddent igennem byen på vej mod micon. Lagde specielt mærke til en ældre meget bulet sølvfarvet toyota corolla/carina, der kørte rundt på pladsen og "skærede" med gearkassen og gav den fulde omdrj. i lang tid ad gangen som om han havde et dødsønkse med den bil. Ydermere lavedede han serøst haserderede overhalninger samt kørte overfor rødt gentagne gange. Det er fanme for dårligt. Det er sådanne nogles skyld at vi bliver kritiseret så meget i medierne. Vi får sku aldrig nogen bane hvis man fortsætter sådanne.

Til dem der kørte råddent : TAG JER SAMMEN.. slap da for helvede af så længe vi er inde i et by-område med beboelser og massere af mennesker der kan klage..

Ellers var det meget hyggeligt. Mødte mange kendinge..

Dog var det lidt skod ude ved micon. Ti min efter ankomst væltede det ind med pansere. De spærede det hele af og tjeckede samtlige biler. Adskellige blev da også kaldt til syn. Vi var kørende i en g3 GTI, og vi blev tjecket 3 gange af 3 forskellige betjente inden vi fik lov til at kører. Der mødte rigtig mange betjente op. De kom kørende i salatfad og det hele. Skyder på der var alene 10 betjente ved den vej vi kørte derfra ad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige hjemvendt fra brænder træf i Rds
  • #1   6. mar 2004 Det var da også noget totalt hjernedødt at gøre.. Fanme irriterende at der er nogle der skal ødelægge det for os.

• #2   6. mar 2004 Helt enig!
    fik enda en bøde for mit solfilm smiley
    Men syntes bare at det er hver gang der er ræs i randers.. så er paderne der..

• #3   6. mar 2004 hej.. jeg kommer fra Randers.. jeg var ikk med igår men ville ellers godt røg desværre i byen så jeg har fanmeondt i håret i dag ....de først 6-7 gange vi kørte ude med micon der var der aldrig politi men da de fandt ud af det så var de der HVER FREDAG... det er fanme træls nå man gerne vil køre lidt race..... det er træls at de ødelægger det når det går stille og roligt til

• #4   6. mar 2004 Var der selv i aftes og som det er i århus er det også blevet i randers,det var en 2g'er som ikke kunne styre sig oppe ved føtex og det er det normalt også i århus.

• #5   6. mar 2004 De har lige sagt i Radio ABC at politiet havde fået et tip om hjemmesiden street-x.dk ... det kunne man sagtens mærke på opbudet af betjente.. der kom en hel del fra Ålborg endda.

• #6   6. mar 2004 der er åbenbart nogle stikker i bland os

• #7   6. mar 2004 tror jeg sgu ikk der R!! de kigger vel bare de samme steder som os!! Men fuck der var mange Politifolk der op!! Puuhhaa

• #8   6. mar 2004 ja men hvor skal vi så race henne???
    er sgu træt af alt det politi..
    hvorfor kan det ikke blive lovligt et sted..
    hvor vi kan få en bane..
    vil med glæde give 100kr. for en dag at tiltage i ræs..
    man må da kunne leje en et sted

• #9   6. mar 2004 Det er desværre ikke så let "bare at få en bane" selve striben af asfalt ville kommer til at koste omkring 1 mio kr alene.. derudover skal der diverse miljøgodkendelser og min bare røv til.

Kender det alt for godt. Min onkel har lige været hele baduljen igennem, da han er ved at anlægge gocart bane på djursland..

Kommentér på:
Lige hjemvendt fra brænder træf i Rds

Annonce