{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning. Vectra c Caravan
  • #1   10. nov 2013 Nej, men du jo vælge F.eks. At sætte noget på som runde af frem for at gå lige bagud

• #2   10. nov 2013 Ja tænker på at lave en rust fri selv der runder af.. Bare nemmer hvis det kunne købe en komplet sæt. synes sku min nye bil lyder lidt tam..

• #3   10. nov 2013 Lav du bare selv, eller køb et hos ferrita, men det er som standard.. Og det er livstid garanti på.. Og tror sen koster omkring 7000 for et komplet i rustfri til 2.0 turbo.
    En sport udstødning til en vectra c er dyr.. Fik en netto pris på over 12000 gennem mekonomen..
    Så den orginale må bruges til den dør.

• #4   11. nov 2013 Købte ved BSR til min 2.0 turbo. Der stikker godtnok 4 rør bagud. De har også downpipe hvis man vil ha skiftet det samtidig. Jeg valgte den dog fra, da den koster det samme som udstødningen (6000k) Der er ikke meget lyd i min, men dog mere her efter 50000 km, end da den var ny. Evt skrot mellempotten, det skal nok hjælpe lidt;-) Tror den fra BSR er identisk med de systemer Simons laver til vectra c. Prøv at kigge på de 2, det er systemer der er til at betale.

• #5   11. nov 2013 Jeg har lige fået skiftet komplet til min for 8.000 hos Opel.. Jeg overvejede dog den fra BSR, men oven i den skulle jeg alligevel have fleksidelen med ekstra fra opel/andet firma, også monteret..

Men de 8 jeg betalte var komplet inkl. montering.

• #6   11. nov 2013 Ja det er nogle temlige voldsomme priser..
    BSR ser fornuftig. prisen afskrækker ikke.
    Nogle der har en billede af en caravan med den monteret.

Men jeg tror først penge skal gå til nok 18" fælge og 40mm sænkning..

• #7   11. nov 2013 Pas på med at sænke for meget, det slider voldsomt på inderside af bagdæk på de vectra c wagon De har en tendens til at "skræve" noget meget;-) Fik min sænket 40mm og kører med 18" MAK DTM ONE.
    Skulle jeg gøre det om havde jeg fået 19-20" fælge og 25-30mm sænknig. Det ser sgu heller ikke for kønt ud når baghjulene står så skrå:-)

• #8   11. nov 2013 Okay det kan være det nok er en god ide..
    Ja 19" Irmscher..

Eller sådan nogle RS6 fælge i 19"
    http://img38.imageshack.us/img38/9379/foto3of.jpg

Kommentér på:
Udstødning. Vectra c Caravan

Annonce