526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

ang motor hvad slags ang motor hvad slags

lige lidt hjælp drenge/piger jeg har et spørgsmål jeg har en Chevrolet Lacetti og en af mine venner siger det er en opel motor der sider i og en opel gearkasse kan i se om det er det på min profil http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=60195 for hvis det er det kan man jo få mange tun ting til den please lidt hjælp og hvis det er opel hvor kan man så købe en banan manifold til sådan en motor

Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang motor hvad slags
  • #1   10. jul 2006 Jeg kom egentligt i tanke om noget helt andet - og det er ikke fordi jeg har fordomme - men:

Hvorfor er det du vil tune en daewoo? Skulle man ikke overveje en anden bil ? Det er lidt ligesom at style en Octavia.. det kan godt blive cool ... men det bliver bare aldring nogen siden rigtigt fedt)

(ja det er min egen holdning

• #2   10. jul 2006 så skal de ikke se det udstødning jeg har sat på fjernet de 2 bagerste potter så der er kun katten og raserpotten tilbage den brøler da lidt ikke meget :0)

• #3   10. jul 2006 Ja børle kan man altid få den til smiley

Personligt tror jeg ikke du får noget ud af det. Jeg tror du skal søge andre metoder hvis du vil have lidt mere skub i den smiley

Prøv at få sat noget bedre luftfilter på den eller får chippet den .(garanti bortfalder uanset hvad) smiley

• #4   10. jul 2006 PS: jeg troede det var ti CAT idlæg jeg svarede på .. My bad smiley

• #5   10. jul 2006 sådan er det jo med alle biler hvorfår gør folk det nok fordi de er glad for ders bil og vil gøre noget ved den og bare skille sig lidt ud fra de andre men det gælder jo alle hvorfår har du alufælge på din bil og så en ford fatter man jo ikke samme måde at svare på men sådan er vi jo alle forskellige og det er jo det bedste

• #6   10. jul 2006 ja chippe den koster 2500kr og kn filter kikker jeg på men ville jo være godt hvis en banan manifold passer på osse så får den da noget derfor indlægget

• #7   10. jul 2006 fra opel altså nu når folk siger det er en opel motor

• #8   10. jul 2006 @peter U:
    Det var ikke for at fornærme dig, eller nedgøre dit valg af bil. OG det var ikke for at starte en debat.

Men du overvejde vel nogen ting inden du købte bilen. Deriblandt den styling og tuningpotentiale. Og i den sammenhæng må du vel nødvendigvis have tænkt noget i retning af "der kører jo ikke vildt mange stylede og tunede daewooer rundt"....

Du har ret i at det vil være noget helt særligt at få den stylet.. men er det derfor du har købt den ? Eller har du købt den pga økonomi, driftsikkerhed, udstyr, årgang, og NU først overvejer du styling? For så er du jo lidt på den ..

• #9   10. jul 2006 @Peter U: Jeg tror det er en opel motor også..

• #10   10. jul 2006 @Peter U:
    Jeg kan ikke helt gennemskue dit motorrum, da jeg aldrig har set det før IRL. Jeg vil tro du kan få sat et noname luftfiltter på for 2-300,- hvis det kan bringes til at passe på din indsugning...

Hvor i landet bor du henne, for hvis det er i kbh vil jeg gerne se på det og måske give dig et råd ?

• #11   10. jul 2006 købte den da jeg skulle ha en lille bil så min kæreste kan overtag den om 6 år og da skal jeg købe bil men ved ikke hvad i nu ville helst ha en gammel v8 men tror de er dyre til den tid og går og overvejer men har jo 6 år så sagt måske før hun skal bare få taget sig sammen til at tag det pap men sådan er de jo det tager nok lige så lang tid for hinde som efter hun har været i bad

• #12   10. jul 2006 ja det var synd er en jyde og er fra kolding

• #13   10. jul 2006 @peter U:

Uanset hvad, så held og lykke med det smiley

• #14   10. jul 2006 mange gange tak for hjælpen og det hele

Kommentér på:
ang motor hvad slags

Annonce