1.062 visninger
|
Oprettet:
Tuning og syn {{forumTopicSubject}}
Hey BG...
Nu her til kommende sommer regner jeg med at komme for alvor igang med min bil med styling også det der tuning. Pengene skal bare lige spares op
Men jeg tænker allerede på, hvad man kan gøre for at øge sine HK med alle mulige dele, tror det hedder knaster osv., men kan man komme igennem syn med at få tunet sin med modificere nogle bestemte ting?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
jan 2005
Følger: 70 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 377
feb 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 53 Svar: 1.291
feb 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 53 Svar: 1.291
nej men de er da lettere at hent nogen heste ud at
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Eller:
Skift: knast, bananmanifold, portet top, evt en 1,3 indsugning, 2" udstødningsystem og så en chip..
så skulle det være muligt med ca 130 hk.
Pris 20-30k alt efter hvad du selv kan lave osv.
Kan du ikke lave noget selv så regn med 1000 kr pr heste. altså ca 30k
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Knast = 2000-3000 kr
bananmanifol = 2000-3500 kr
Porte top = 2000-5000 kr
indsugning = 1500-2000 vil jeg tro..?
2" udstødning = 2000 kr
Chip = 3500 kr
Det er ca priser... Så må de mindste priser jeg har skrevet er der dele for 11k...
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
Ved godt det er skrevet før, det var bare for at bekræfte jeg laver dette indlæg...
The duke..
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
Jeg holder på du skal købe en som JAN har, det er en der er værd at "lege" med da det hele er nemmere og alt kan fåes til den. saxo'en er lidt "giftig" på det punkt, da de desværre ikke kan holde når det bliver sjovt..
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Men det er også og 158 hk der er presset ud af den + det holder ;D
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.177
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Agergaard er ham der står for Peugeot Sport.
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
Johan R : og prisen på den convatering ender i hvad ? det er jo også en ret vigtig faktor selvom der er blevet nævnt det nu ikke er tilfældet hos qurhan K
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
Nu må i sq snart lære at det KUN er ved MOTORSKIFT at 20% reglen gælder, IKKE ved tuning på org. motoren..
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Det meste NA tuning, kan synmanden ikke se, der for siger de ikke noget.
Men finder de den er over 20% så skal der betales afgift.
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
Men Lasse N, du finder lige beviser for din påstand på fstyr.dk ?
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.335
Kort sagt: Du må ikke en skid i DK.
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 47
okt 2003
Følger: 68 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.017
På en 1,6v ren suge er de højreste jeg har set 196 hk.
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.696
Hvis i nu læser det hele i stedet for at copy/paste dele af det, så fik han et svar han kunne bruge til lidt mere...
Tuning og syn