{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  100% mere effekt til 35% lavere pris
  • #1   2. jan 2008 hovsa det må man vist ikk

• #2   2. jan 2008 2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

• #3   2. jan 2008 ups

• #4   2. jan 2008 så kom scanturbo.dk på listen over firmaer jeg aldrig ville bruge.!!

jeg tolker dette som SPAM, og SPAM er i min verden ikke godkendt, og vil aldrig købe hos firmaer der benytter sig af den slags metoder.!

• #5   2. jan 2008 dårlige reklame er bedre end ingen reklame.

• #6   2. jan 2008 Blank.. Lol man, du lever da op til dit navn

• #7   2. jan 2008 Man kan nu godt ha' en bil uden at den er oprettet. smiley

• #8   2. jan 2008 kim P

tjaa.. det er der nogle der siger..

men prøv at søge på mit navn i forum, så vil du se at der generalt er positive bedømmelser om mig..!

Firmaer BETALER for at reklamere her på siden, og synes på ingen måde at hans forretningssans han bruger her er iorden..!!!!

Martin J:
    jo.. det har jeg.. og den har også været herinde, men har fjernet den igen, da jeg ikke synes det vedkommer andre hvad jeg kører, og hvad jeg har i min bil

• #9   2. jan 2008 Blank !

hvem siger det er ham der ejer scanturbo det har opratter det her forum det er da sku da ikke nogen der ved med 100% sikker hed

• #10   2. jan 2008 Blank !

Hvis du ikk vil vise din bil hvad laver du så på et bilgalleri ??

• #11   2. jan 2008 Har det nu også helt fint med det her, hvis det er nogle gode tilbud er det bare med at komme ud med dem.

Kommentér på:
100% mere effekt til 35% lavere pris

Annonce