Tuning af A3 1,8t Tuning af A3 1,8t
Hey ville hører om der er nogen der har erfaring med mange hk i 1,8t motor. er ved at handel en A3 med om 350-400hk kan det holde. og hvad skal man passe på kender ikke Audi da jeg faktisk altid har været Toyota mand, men håber der er nogen der kan komme med nogle tips og råd
sep 2008
Følger: 23 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 86
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
sep 2008
Følger: 23 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 86
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 139
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 74 Biler: 9 Svar: 468
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 74 Biler: 9 Svar: 468
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 200 Svar: 1.412
Men skulle koblingen smutte, så er de jo altså også billige de fås til under 6000, for dem der med garanti kan holde.
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 139
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 139
Jeg kørte med standart kobling da min smed 342 hk og 405 nm..
sep 2008
Følger: 23 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 86
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 3.412
okt 2006
Følger: 107 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 839
Læs lidt her, så bliver du hurtig klogere
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 33 Emner: 8 Svar: 971
Trækaksler har jeg ingen problemer med (ca 400 hk)
std stempler kan holde til MANGE hk med den rigtige kompression og indkøring. JVK tuning/jakob kører næsten 600 hk og 2 bar på hans std stempler.
plejlstængerne er lidt svagere. agu stænger er set tit med 400 hk+
men helt klart anbefales at skifte dem.
hvis indsugningen er std så vil jeg nok kigge mig om efter en bedre, da de std indsug flower AF HELVEDES TIL for at sige det mildt.
det holder ikke i længden med std indsug.
derudover hvis der er skiftet stempler, stænger og det er lavet ordentligt så er der ingen alam klokke hos mig der ringer. udover koblingen selvf! den holder ikke evigt til den effekt der.
sep 2008
Følger: 23 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 86
Tuning af A3 1,8t