{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Master power turbo ?
  • #1   9. okt 2010 Det er nu ikke et dårlig mærke smiley men husk du skal have lavet en twinscroll manifold ellers giver det i mine øjne ikke nogen mening at købe en masterpower

• #2   9. okt 2010 Har kun hørt folk har været tilfredse med dem, har dog aldrig selv prøvet dem.
    de er også nævnt på powerforum

• #3   9. okt 2010 ja det bliver så det næste smiley synes også det var svært at finde noget dårligt om dem på nettet smiley kunne være man skulle prøve en af dem til sommer smiley

twinscroll manifold. er de ikke til at finde på nettet ? den skal alligevel have ny manifold da alt skal laves om smiley

• #4   9. okt 2010 matias K

Hvis jeg skal være ærlig så er børnegalleri'et herinde slet ikke stedet at spørge om, de seriøse er inde på powerforum så du ville få meget mere glæde af deres viden og de ved som reel hvad de snakker om, ikke som herinde hvor der som reel kommer en hjernedød kommentar fra de typiske goller 2 knejter der ikke aner en brik om ordet "twinscrool" består af og med hvilket formål smiley men held og lykke og vi ses inde på powerforum istedet hehe

• #5   9. okt 2010 ja smiley det er nok en god ide ! smiley havde glemt alt om powerforum smiley der kommer nok mange spørgsmål det næste stykke tid smiley

• #6   25. okt 2010 kan kun sige god for de turboer, min turbo er ratet til 375hk. og jeg har fuld ladetryk ved 3000omdr. det 500 mere end orginalt.. men køre også med twinscroll manifold.

Kommentér på:
Master power turbo ?

Annonce