{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til motorstyring
  • #1   6. jun 2011 Prøv evt Henrik fra Søndersø

    http://produkter.wolf3d.dk/

    Han har været med på Glass's bette corsa med c20xe. den fik de trimmet til 300+hk med hans wolf system.


  • #2   6. jun 2011 wolf3d.dk

  • #3   6. jun 2011 jo det ved jeg tænker bare lidt økonomisk og om der ikke var andre alternativer end wolf3d

  • #4   6. jun 2011 der var Erik sku hurtigst


  • #5   6. jun 2011 prøv at kontakte Henrik
    ved at han har fået en ny model som koster under 5000kr


  • #6   6. jun 2011 det er vel v4x som man kan købe et adapterkabel til også kører den på mit ledningsnet og sensorer.... så bare den megasquirt til lidt over 3 tusind men der skal man så selv lodde stikket med alle ledninger det er dog ikke noget problem for mig da jeg elsker elektronik.... men spørgsmålet er om det virker ordentligt det megasquirt

  • #7   6. jun 2011 jeg kan kun anbefale wolfboksene, megasquirt kender jeg ikke, men har hørt om flere uheldige ting fra folk der har brugt det

  • #8   6. jun 2011 ja der skal jo ikke være for mange uheldige ting med sådan en boks før det koster stempler eller lign.

  • #9   6. jun 2011 nemlig og henrik yder en kanon support vis mand står med et problem

  • #10   6. jun 2011 prøv kms... det virker.. www.kms-racing.dk

  • #11   6. jun 2011 men puha nogle priser


  • #12   6. jun 2011 de har ikke meget desværre


  • #13   6. jun 2011 Glenn; ja selvfølgelig er der uheldige tilfælde, men der er vel ikke megasquirt's skyld.
    Når den kan styre en 1200hk V8 twin turbo, og en 24L 12 cyl flymotor(hvilket en WOLF ikke kan), tror jeg også den kan styre en hvilken som helst motor her på bg


  • #14   6. jun 2011 jeg har ihvertfald luret meget på den de har hos turbomotor den kan sættes til mit ledningsnet direkte og er forholdsvis plug and play... det fedeste er dælme prisen synes jeg... jeg er dog ny indenfor dette område så hvordan skal sluttrin forstås

  • #15   6. jun 2011 Har kørt med turbomotors megasquirt i mine hverdagsbiler de sidste 5 år, aldrig haft problemmer.



  • #16   6. jun 2011 Quote:
    ja der skal jo ikke være for mange uheldige ting med sådan en boks før det koster stempler eller lign

    Tværtimod kan sådan en styring sikre din motor mod ex. at brænde et stempel ved at tilføre extra benzin hvis tempraturen i udstødningen bliver for høj.....
    Så at sige at der kan opstå fejl i en boks eller motorstyring er noget pjat, og bilen har jo ofte i forvejen en eller anden form for styring som bare i mange tilfælde ikke rigtig dur til sikker tuning.
    Der er bare så mange fordele ved programmerbar styring, jeg har selv på det sidste prøvet at få min gamle bil til at køre mere økonomisk ved at køre mere magert..


  • #17   6. jun 2011 ja jeg kan godt se koster det et stempel er det jo nok ens egen fejl om man vil indrømme det eller ej

  • #18   15. jun 2011 Att: K-FINN til info så kan den godt styre 12cyl. ligeså 16 cyl. uden problemer. Og har for den sags skyld lige styret en 2.0 med 1024hk. Så det skal ikke være det der afgør det. Men mindst ligeså meget hvad man konkret har brug for til sit projekt og hvad man har lyst til og arbejde med ! Et profesionelt færdigbygget system eller man har mod på og selv sidde og lode det sammen !

    Att: Rene E. Har sendt dig en pm.


  • #19   15. jun 2011 Hej henrik.
    Er det de nyere modeller der kan det, fordi det syntes jeg ikke de altid har kunnet, eller er det mig der husker forkert ?...

    Efter min mening griber folk det også forkert an, de bør spørger deres tuner hvilken motorstyring de fortrækker, istedet for vælge en motostyring, og derefter lede efter en der kan justere den..


  • #20   15. jun 2011 det var såmænd meningen jeg skulle lære at bruge den motorstyring og software så jeg selv kan justere lidt ind på mappet ellers er der jo ingen sjov ved en motorstyring for mig.....

  • #21   20. jun 2011 Att: K-Finn
    Det har den såmænd kunnet siden 2001, 12 cyl. og 2005 16Cyl. men nok om det.
    Jeg er til dels enig med dig. Jeg vil dog hellere spørge hvad de skal bruge den til. Ud fra det kan man så rådgive dem til hvad de har behov for og hvilken styring der kan det som de skal bruge. Der er jo ingen grund til at købe en styring der er super god til turbomotore hvis du har en spjældhus motor ! og omvendt. Ham der går i "panik" når han ser 3 ledninger nytter det jo ikke noget at sælge en samel selv model, uanset navn, Ligeså vil elektroniknørden jo syntes det er alt for kedeligt med en plug and play løsning ! Så i min verden handler det ligeså meget om korekt rådgivning. Der findes jo tonsvis af forskellige mærker af styringer og hver mærke har sin kæphest af funktioner. Jeg har snart haft en del forskellige mærker på rullefeltet eller i Dynobænken og nogle har jeg da syntes var særdeles fuck-up at arbejde med og andre waou det var fedt at arbejde med. Det giver jo lidt ting at rådgive ud fra til forskellige setups.


Kommentér på:
hjælp til motorstyring

Annonce