605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hente lidt heste på topstykket. hente lidt heste på topstykket.

hey bg

skal til at have mit topstykke af da der skal skiftes en packning. og har tænkt om man måske kunne skifte noget på stykket så det giver en smule ekstra heste, har nogle skarper knaster liggende der nok skal over i men er der andet jeg kan udskifte nu jeg har det af.
skal lige siges jeg ik har så vildt meget forstand i hvad der lige er i sådan et topstykke hehe.

på forhånd tak for hjælpen

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hente lidt heste på topstykket.
  • #1   4. dec 2011 man kunne jo skifte ventilerne til et nummer større, porte topstykket, og så i med de knaster der...

men jeg tror ikke det giver det antal heste du forventer, i forhold til hvad det koster.

• #2   4. dec 2011 du kunne også få fræst ventilstyrene ned, det forbedre flowet.

• #3   4. dec 2011 husk andre ventilfjedre mår du sætter skarper knaster i

• #4   4. dec 2011 yes self. det en honda motor (b16a1) glemte at skrive hvilken motor

men ja har også læst om man kan få hevet en smule af selve topstykket og det også skulle give lidt. men ja det bare om man tør

• #5   4. dec 2011 men forventer self ik det vilde i hk. ville være lidt fedt hvis man kunne mærke det i optrækket

• #6   4. dec 2011 Hvis du hiver lidt af topstykket øger du kompressionen, derfor højere ydelse, men hiver man "meget" af skal tændingen stilles, ellers risikerer du tændigsbanken.... Men med andre knaster skal den alligevel køres ind, så hvorfor ik ;-)....

• #7   7. dec 2011 En billige måde for lidt mere power på en B16A1 er at smide nogle Integra Type-R knaster i den + ventilfjedre og retainere. Og så skal der selvfølgelig laves motorstyring på den.
    Men med lidt god udstødning, burde dette sammen med en smule planing af topstykket vil det give dig omkring 175-180 HK.

Jeg har måske nogle knaster og valvetrain liggende og har jo også justeret den ind før, så det gør vi bare igen.

• #8   8. dec 2011 yes cool. har snakket med en om et topstykke B18C6 til 2 k. men der mangler så knasterne. og det er vel ca 1500 - 2000 for sådan nogle knaster brugt. men hvad tror du det sådan ca vil give af hk at smide det topstykke på en b16a1 motor med nogle skarper knaster plus motorstyring self. den har jo de der 170 nu med kun banan og udstødningen.

Kommentér på:
hente lidt heste på topstykket.

Annonce