{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

E30 M50 skift - spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle på bilgalleri

Jeg har endelig anskaffet mig en fin M50B20 til min E30 - i den forbindelse er der dog diverse små spørgsmål jeg er en anelse i tvivl om (man kommer jo altid i tanke om et eller andet, selvom man har læst meget om netop det motorskift).

Jeg forsøger at stille dem op i punktform, og ville blive rigtig glad for at få respons.

1. Servoslanger: Har læst mig til man kan bruge dem fra min nuværende M20 - men gælder det også hvis jeg skifter min E30 tandstang ud med en E36 tandstang?

2. Katalysator: Skal jeg finde en anden katalysator - eller kan min G-kat fra E30ern bruges? Hvis jeg - kan min G-kat eventuelt bruges indtil jeg får banan hjem osv - for vil derefter lave et komplet rustfri udstødning istedet.

3. Ledningsnet: Nogen der kender et step-by-step lednings-ændrings diagram - tænker her, det vi laver om i stikket så M50 motorledningsnet, passer direkte i E30erns originale ledningsnet.

4. Fartpilot: Jeg har motoren fra en E34, og var så heldig at få en styrboks med til styring af fartpilot - samt motoren til at holde gaskablet - jeg har imidlertid ikke stor boardcomputer i E30ern - men ville da gerne vide om der er mulighed for at få en fungerende fartpilot - evt. med andre BMW stumper, som vil få det til at se så originalt ud, som muligt?

Beklager hvis det står en smule rodet, men håber I forstår sammenhængen.

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E30 M50 skift - spørgsmål
Kommentér på:
E30 M50 skift - spørgsmål

Annonce