Anlæg + højtaler.. {{forumTopicSubject}}
Hey..
Havde overset denne gruppe så jeg kom til at poste i off topic, derfor kommer tråden igen her.
Jeg har lånt denne bruger af en ven, da jeg ikke selv har fået lavet en endnu.
Jeg står og får en ny/min første bil ;D , i næste weekend.. Det jeg søger er så nogle højtalere af kvalitet som kan spille musik af god kvalitet., Jeg søger også en god radio hvor jeg kan tilslutte min Ipod nano og hører musik fra den.. Jeg er ikke villig til at ofre 10.000kr på et anlæg, men et lille sum penge har jeg dog tilsinde at bruge på det. Nogle forslag til mærke?, selve radio og højtalere? Skriv endelig
Jeg havde regnet med ca. 2-4000,- kr for radio og højtalere. Da jeg bestemt ingen brian er, men bare vil nyde musikken. =)
Et ekstra spørgsmål.. hvad står HU for?:D
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 78
Tænkte på, er der nogle bstemte ting man skla/kan kigge efter når man kigger på radio? altså nogle små tricks osm kan hjælpe nybegyndere som mig selv.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 59 Svar: 293
http://www.hifispeed.dk/shop/clarion-db568rusb-bilradio-7826p.html
Skal du have både fronthøjtalere og hattehylde højtallere?
okt 2004
Jamen hvis jeg ikke vil have en til ipod hvad så, kan jeg så få meget mere for pengene? Jeg er ikke så meget til cd'er, men det kan jeg vel blive nødt til eller hvad?
dec 2006
du kan lige fortælle hvilke højtalere du har foran, så kan jeg se hvad vi kan sætte sammen til dig??
okt 2004
dec 2006
Anlæg + højtaler..