Forum kategorier

Bilstereo

På forummet kan du få svar på alt vedrørende bilstereo. Hvis du eksempelvis er i tvivl om hvilket anlæg, du skal købe til din bil, så kan du bare oprette en tråd og få gode råd fra de mange kyndige brugere.
Højtalere, forstærkere, radio, subwoofer - du kan stille spørgsmål om alt vedrørende anlæg til bil lige her.

Du kan også få masser af tips omkring udskiftning af din eksisterende bilstereo. Eksempelvis hvordan du fjerner monteringskonsol, monteringsbøjler og frontplader, hvordan ledningerne skal tilkobles, eventuelt køb af adapter og så videre. Hvis du ikke har prøvet det før, kan det være komplekst at skifte bilanlæg, så du kan med fordel søge informationer på forummet, inden du påbegynder udskiftningen. Så sikrer du også, at du ikke skader din nye bilstereo via forkert montering.

Der er desuden mange spørgsmål, der kan trænge sig på inden købet - skal det fx være autostereo med bluetooth? Skal der være USB-indgang? Skal det være Alpine, Pioneer, JVC, Blaupunkt eller noget helt femte? Få svar på alle disse spørgsmål her på forummet.
Hvis du finder ud af, hvilken bilstereo du skal ha’, så kan du med fordel kigge forbi markedet og tjekke udvalget - der er mange penge at spare på de brugte bilanlæg.
Læs mere

Indlæser...
Sortering
Hjælp til tilslutning af forstærker til bmw e46 Pro navi Søger hjælp til tilslutning af forstærker til Pro navi Bilen er en Bmw e46 330i fra 11 månede 2002 og det er født med ...
Bilstereo
Oprettet:
2. apr 2015
Visninger:
582
BMW e39 2002 med DSP 16/9 Bluetooth? Hej herinde. Er der en herinde der ved om min radio i min BMW har bluetooth? Eller om du er mulighed for at få det? J...
Bilstereo
Oprettet:
28. feb 2015
Visninger:
886
Hvilken antenne forstærker til BMW E46 årgang 2002? Ja er ved og sætte 7" sakærm i min BMW, men den kan ingen radio kanaler finde. Prøvede s¨denne fra T-Hansen : http://ww...
Bilstereo
Oprettet:
21. dec 2013
Visninger:
1.266
Hjælp til valg af aktiv subwoofer. Hej Bilgalleri.dk Jeg vil gerne have en smule mere bas i min gamle BMW 2002, da der kun sidder to 6,5" fronthøjtalere ...
Bilstereo
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
935
Højtalerer skratter når de spiller højt. Hej Bilgalleri.dk Jeg har fået bygget mig en ny "midterkonsol" til min gamle BMW 2002 hvor jeg har installeret 2 6.5" ...
Bilstereo
Oprettet:
11. sep 2013
Visninger:
1.404
Kan det på nogen måde fungere? Hej Bilgalleri.dk Jeg har jo den her gamle BMW 2002 fra 1970 holdene herhjemme uden nogen form for lyd i. Jeg kunne g...
Bilstereo
Oprettet:
15. jun 2013
Visninger:
872
Ny navi i E46 Havde prøvet i teknik-forummet - ingen svar. Nu må eksperterne sgu komme frem ;-) Jeg har i dag et originalt 16:9 mk3 ...
Bilstereo
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
751
hjælp til at finde en bmw radio min radio med cd til min 320 fra 2002 er brændt af og skal finde en ny...de siger hos bmw en ny koster 6000 indsat...og...
Bilstereo
Oprettet:
23. jun 2009
Visninger:
301
Adapter til BMW Nogle der ved hvor jeg kan købe en Adapter til BMW buisness anlæg? http://www.dtmpower.net/forum/attachments/e46-m3/2...
Bilstereo
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
357

Annonce