{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Hjælp.....har problemer med værkstedet {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg fortæller lige kort hvad problemet er! For 3 mdr. siden bestillte jeg en sportskofanger til min bil og lagede et depositum på ca. 2000kr. Manden fra værkstedet sagde at det vil tage ca. 4-6 uger før jeg får varen da leverandøren er langsom og at kofangeren kommer fra Belgien. Jeg har flere gange ringet og spurgt efter om der var noget nyt om kofangeren, og hver gang blev der sagt at det ikke er kommet og at jeg må vente med tolmodighed. For 10 dage siden skrev jeg et brev hvor jeg skrev " at hvis jeg ikke får min kofanger inden 14 dage vil jeg afslutte handlen da jeg har ventet i over 3 mdr. og har mistet intr. for kofangeren. Og at jeg håber at høre fra ham. Men manden har ikke lade sig høre fra sig. Sidst da jeg ringede sagde hans kollega at han har travlt og om han kunne hjælpe, jeg fortalte ham problemet, så svarede han at folk venter optil 6-10 mdr nogen gange på deres vare, og at de havde ikke noget og bruge sådan en kofanger, så jeg skulle bare vente, altså jeg ikke kan få min depositum tilbage. Om 4 dage er fristen på de 14 dage som jeg skrev i brevet ogå udløbet. Og jeg tror ikke at der sker nogen mírakler i de sidste 4 dage. Får han har slet ikke reagerede på brevet eller noget, forbruger klage nævnet siger at de ikke tager sig af sager med bil-udstyr. Der blev til en lille roman , men jeg håber virkelig at du / I kan give mig et godt råd hvad jeg skal gøre.

På forhånd tusind tak.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.....har problemer med værkstedet
  • #1   29. apr 2004 Jeg er ked af at sige det men jeg tror godt du kan skyde en hvid pil efter de penge, det lyder som om han er en forpulet fusker og da du skrev i det brev at hvis du ikke fik din kofanger inden 14 dage vil du afslutte handlen så vender kan nok bare de 4 dage og så siger han bare at handlen er afsluttet. og så beholder han de 2000kr..men jeg håber da du får dine penge tilbage

  • #2   29. apr 2004 Att: Brian R
    Men er der virkelig ikke andet man kan gøre?


  • #3   29. apr 2004 hey daniel A
    jeg tror det er beste er at opsøg ham og tale under 4øjne..


  • #4   29. apr 2004 Har du en kvittering på at du har vetalt dep.?

  • #5   29. apr 2004 Hvis du har en kvittering, så kan du i følge købeloven ophæve købet......!!! Hvis ikke, så er der ikke så meget at gøre...

  • #6   29. apr 2004 hej surt show
    som sagt har du noget skriftligt på det,,, så har du mange chancer,,evt find ud af hvilket firma i belgien det er og kontakt dem for at høre om han overhovedet har bestilt noget,,, i sidste instans villle jeg gå til politiet og melde ham for svindel/bedrageri. for det er rent faktisk det han gør.. men papir på sådan en aftale er et must. eller en kvitt på at du har givet ham 2000.- håber du får noget ud af det og smid hans navn på her så andre kan tage sig i agt inden de gør samme nr hos ham. held og lykke med det


  • tobias v
    tobias v Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 183
    #7   29. apr 2004 skriv et brev til forbrugerstyrelsen... de kan sikkert hjælpe dig.

    hilsen tobias


  • #8   29. apr 2004 TUSIND TAK VENNER. Jeg skal nok ofentlige gøre hans navn samt værksted, jeg har snakket med forbrugerklagenævnet, de hjælper ikke når det bil udstyr. Jeg skal snakke med en advokat i morgen, jeg vil ikke gøre noget brutalt for så er der ingen penge at hente.Jeg har kvittering på at jeg har betalt ca. 2000kr i depositum. I for chock når jeg offentlige gøre hans navn, for det havde jeg ikke troet om dette værksted. ENDNU ENGANG TUSIND TAK.

Kommentér på:
Hjælp.....har problemer med værkstedet

Annonce