{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Manden her, sletter {{forumTopicSubject}}

indlæg efter behov?

Her er et kopi af mit indlæg så han ikke kan slette det uden at svare.

Link: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14746

Det er dig Kim R, jeg spørger!!! Har du allerede

glemt at du gav mig en dårlig karakter uden at give en begrundelse. Desuden beskyldte du mig for at lave "vennetjenester" - give gode karakterer til dem, der gav mig gode karakterer.

Hvorfor fanden har du slettet alle de negative indlæg incl. mit.? Er du bange for at svare på tiltale.

Jeg begynder på at tvivle på at du ejer den Audi. Det virker på mig som du er et umodent barn som ikke vil svare igen på negative kommetarer og spørgsmål.
Jeg har postet et indlæg i debatten, da du ikke her kan slette spørgsmål, som du gerne vil undgå!!!
Hvis du engang får lyst til at slå alle fake-brugerne ned, SÅ ANBRING FOR HELVEDE ET SKILT I FORRUDEN, HVOR DER STÅR HEJ BILGALLERI. Ellers vil jeg hellere hellere hoppe på deres side. IDIOT.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manden her, sletter
  • #1   3. jul 2004 Jeg vil bare gerne have en kommentar over, hvorfor jeg har fået denne karakter. Og hvorfor han beskylder mig for at lave "vennetjenester"? Det er en af de værste beskyldninger jeg har fået??

• #2   3. jul 2004 Mikkel P

Det er da også nogle kedelige biler du har..... Specielt den gamle taxa....

Så en dårlig karakter er da helt på sin plads uden en kommentar....

Og det rager mig om du giver mig dårlige karaktere.. Der er rigeligt med mennesker der syntes min bil er cool, så det er fint med mig.. smiley

Så kom dog ind i kampen og lad være med at tud...

• #3   3. jul 2004 Jeg har fået et begrundelse for et-tallet!! Men ikke hvorfor manden mener at jeg giver gode karakterer til dem, der giver migselv gode karakterer

Kommentér på:
Manden her, sletter

Annonce