{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Bilforhandler, reklamation {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg har for en uge siden købt en ny brugt bil hos en forhandler.
Efter den første uge begynder der er komme fejl på bilen, som:

- Kobling skal skiftes (hakker ved igangsættelse)
- ESP knap lyser ved start af bil (den lyser ikke hvis bilen hurtigt startes)
- Regnsensor virker ikke
- Der er ikke bluetooth i bilen, selvom dette var angivet i annoncen
- Der er ikke udvend. temperatur måler, selvom dette var angivet i annoncen
- Der er ikke USB-tilslutning selvom dette var angivet i annoncen

Har tænkt mig at reklamere over ovenstående fejl, og ting som var fejlbeskrevet i annoncen.

Men spørgsmålet er (med de ovenstående fejl der er), om det er bedre at indgå et økonommisk forlig (nedslag i prisen?).

Har i erfaringer i sådanne sager? smiley

Dbh. Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforhandler, reklamation
Kommentér på:
Bilforhandler, reklamation

Annonce