564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Nybegynder søger hjælp, Ford Taunus Nybegynder søger hjælp, Ford Taunus

Haii Bg...

jeg har fået en Ford taunus Coupe af min morfar,

(magen til denne)
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4206

der er rust i skærmkanter :S:S:S hvad kan jeg gøre ved det? hvad vil det koste at få den sandblæst, lavet rustværk og få den lakeret i sølv metallic? nogen der kunne svare mig på det! evt erfaringer med denne bil?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder søger hjælp, Ford Taunus
  • #1   7. jun 2005 Nej, den skal da holdes ren, en gammel retro farve, ikke en eller anden grim sølv japser ting!!

• #2   7. jun 2005 Nåjo foresten.. hvordan kan jeg få lidt flere heste ud af denne maskine? kunne godt være jeg køber nye stempler da de måske er slidte! evt bare ringene,

men hvad vil øge heste? udst, filter, ??

• #3   7. jun 2005 spørg evt på www.ford-klub-danmark.dk

• #4   7. jun 2005 den skal nok blive pæn... ikke en slidt gammel halvfærdig brian bil... men jeg VIL have den fed, da det her er min drømme bil smiley den skal være sølv med fede fælge udst og sorte viper striper =) og den kommer ik ud at køre før jeg er HELT færdig med den

• #5   7. jun 2005 og ja hold den da sp original som mulig. evt med lidt styling fra dengang den var ny.

• #6   7. jun 2005 man kan godt høre du kommer direkte fra scootergalleri... smiley
    det er meget sjældent man skifter stempler i en bil... de holder meget længe, hvis motoren er indstillet optimalt...
    læs lidt på lektien, spørg lidt til højre og venstre så du lærer principperne i en 4takts motor, og så kan man tage den derfra...

ang tuning, filter og udstødning er fint til den gamle bil!

• #7   7. jun 2005 Uhhh.

Sjælden dyt - pas godt på den og hold den original.

Put den ind på www.youngtimer.dk

• #8   7. jun 2005 okay mathias.. :S fik af vide at sådan en gammel bil med så mange km bag rattet godt kunne trænge til et par nye stempel ringe! for at holde kompressionen osv...

(bla ogs set i "a car is born smiley )

men det passer ik eller hvad, skal siges den har stået stille i LAANG tid

• #9   7. jun 2005 Hvaa, er det noget vi må se eller..?;-)

Men ja, som de andre skriver: Udstødning, knast og et sæt weberér så har du en maskine der både lyder og trækker fra land....

Pas nu godt på den, der er så få tilbage...

Hilsen Martin

• #10   7. jun 2005 okay =) men ja.. passer Rigtigt godt på den..

er 16 (snart 17 =D ) og vil til at lave mit køretøj færdigt til jeg blir 18.. og den skal være Pææææne

• #11   7. jun 2005 Hey tillykke med vognen! smiley Har selv haft en Taunus, som jeg havde fået af min farfar... hehe.... Men den var alt for rusten til at det var muligt at lave desværre smiley gik osse med tanker om den som min bil når jeg bliver 18... Men den er desværre solgt nu, og jeg har investeret i en BMW 320i... Pas godt på vognen! Håber at jeg får den at se en dag smiley

Mvh Søren

• #12   7. jun 2005 kender dig fra dengang med sg....

få noget andet end en så gammel dyt... alt alt for dyr i drift

• #13   7. jun 2005 ville være dejligt... ved godt det lyder lidt naivt.. men den skal have samme look som Eleanor fra gone in 60 seconds... for den ligner jo Rimeligt meget den bil =)

hmm vil ik lave den std... :S synes jeg er for kedeligt!

check evt min popcorn sammen med min fars audi tt =D den er for nice

• #14   7. jun 2005 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29930

michael G: der er jo halv afgift.. og vist også andre goder =) så går nok

• #15   7. jun 2005 OKay.. nice da =)

hmm vi har det niceste værksted i vores garage... ca 30 cm2 til ren værksted , vi har ogs sådan en spil, der kan løfte 300 kg, så kan nok godt løfte motoren i den!

og vi har pladsen! se evt vores garage i baggrunden ved min popcorn ... :S

hmm men 1000 tak for hjælpen vil jeg prøve at gøre.. ellers spørger jeg lige dig igen.. smiley har jo din msn hehe

• #16   7. jun 2005 Hehe.. Måske du skulle finde dig et større værksted?

30 cm2 rækker ikke langt, når man skal renovere en Taunus..

Medmindre det er en af dem man kan få i legetøjsbutikkerne.. smiley

Men skøn bil du har fået fat i, hold den så original som muligt!! smiley

• #17   8. jun 2005 hmm... kan godt være olav smiley

alu sutter
    fed udst
    sølv lak med sort viperstriper
    og ellers alt andet std smiley

• #18   8. jun 2005 Det er jo blasfemi.....kan du ikke gøre bilen og dig selv den tjeneste at sælge den til en taunus mand herindefra (f.eks. ham her http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5393) og finde en anden mere amerikanerstyle bil at lave eleanor lookalike ud af.....

please hold den nu original....ikke noget med at ødelægge den med sænkning, metallic lak, tun og tonede ruder....den er SÅ smuk i sig selv. Den vil blive totalt spoleret og aldrig en bil igen.

Det er dit valg men der vil blive kigget med grumme blikke på din bil overalt hvor du kører hvis du gør som du skriver....
    Men det er bare min mening, der er mange muligheder med en Taunus og motoren er umulig at slå ihjel, FORD V motor styrer!!

Mvh. Anders

Kommentér på:
Nybegynder søger hjælp, Ford Taunus

Annonce