{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridser i vaskehal
  • #1   18. mar 2009 Henvender sig til dem der har vaskehallen... Inden du forlader stedet.

• #2   18. mar 2009 jeg opdager det først da jeg er kommet hjem.:S

• #3   18. mar 2009 Er det ikke på eget ansvar og køre i vaskehal ?

• #4   18. mar 2009 Kør tilbage og snak med dem, de har 9 ud af 10 steder kamera i vaskehallen...

• #5   18. mar 2009 Kan du være sikker på at det er derfra?

Det kan jo være noget andet der har været henover eller lign..

• #6   18. mar 2009 igen en god grund til og holde sig fra de satans børster. men kør da op og sig det som det er

• #7   18. mar 2009 På stort set alle vaske haller står der inden man kører ind, at vask i vaskehallen er på eget ansvar, og de ikke dækker skader der er sket, f.eks. knækket sidespejl, knækket antenne, og evt ridser..

Men snak med dem, men du skal vel nok bevise at ridsen ikke var der før du kørte derind..

• #8   18. mar 2009 Eller også var den bare så beskidt at du ikke bemærkede det før? smiley

Du skal ikke regne med at få dækket noget som helst.

• #9   18. mar 2009 Det er på eget ansvar.. og har du først forladt stedet er du i hvert fald helt sikker på at de er 100% ligeglade

• #10   18. mar 2009 det er derfra, de er meget galt. de skinner nærmest op i hovedet på en.

Synes godt nok den kørte underligt, den stoppede hele tiden, og kørte op og ned, og larmede ekstra, nærmest den ikk vidste hva den skulle

• #11   18. mar 2009 Hvad kan man lære af det, vaskehal = LORT, har aldrig kørt min bil i vaskehal og det kommer den heller aldrig, vasker den ALTID selv.. smiley

Men da stadig surt for dig, håber du finder ud af noget,.,

• #12   18. mar 2009 der er ingen der tager ansvar for at du køre i vaskehallen, der alt er på eget ansvar, burde også stå på et stort skilt smiley

• #14   18. mar 2009 tag op til dem og forklar dem sagen, hvis der er unormalt mange ridser, så er der nok flere som har henvendt sig. De dækker normalt ikke ekstraudstyr, men ved mange ridser, grundet dårlige børster er de tit til at snakke med. Evt. så kør den igennem igen, og gå amok bagefter... de kan sq ikke se om det er nu eller tidligere på dagen alligvel.

• #15   18. mar 2009 er fandme træt af det, havde lige sagt til mig selv idag, fuck hvor er den enlig pæn i lakken. men ikk mere. har nedtur på

• #16   18. mar 2009 Det er på eget ansvar at køre i vaskehal, hvis de laver erstatning på alt så noget, så risikerer de bare at folk med buler kører ind i vaskehallen og så giver de ejeren af den skyldes bagefter selvom bulerne var der forinden også.
    Så medmindre de selv har overværet at det er sket, så er det altså på eget ansvar!

• #17   18. mar 2009 Kør op og snak med dem.. Arbejder selv på en tank i weekenderne, og tanken har for det meste en forsikring der dækker når vaskehallen laver deciderede fejl, og de skal skrive en skadesrapport som så efterhølgende vurderes, sammen med overvågnings billeder fra vaskehallen, har selv været med til det mange gange, pisse nederen sådan noget, og det sker alligevel jævnligt...

• #18   18. mar 2009 Ja det er på eget ansvar til en vis grad, men hvis f.eks tørdyssen lige skræller taget, så er der forsikring der dækker, når man har brugt maskinen rigtigt... det er jo tydeligt en fejl i den maskine, inden den tank jeg arbejder på fik skiftet vaskemaskine, skete det flere gange at den kørte videre med defekte sensorer, men i nyere maskiner er de konstrueret så maskinen stopper hvis den ikke registrere alle sensorer..

Kommentér på:
ridser i vaskehal

Annonce