{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Surt opstød... {{forumTopicSubject}}

Kunne man ikke.. bare for en god ordens skyld.. slette de biler man har oprettet, hvis man sælger dem?

Det vil afhjælpe 2 ting:

1. Der vil ikke være flere profiler af den samme bil.
2. Den nye køber har så en chance for selv at bestemme om bilen skal vises frem her.

Nu kender jeg tilfældigvis en der har købt en bil som er vist frem herinde, og det synes han ikke om. Han kan desværre ikke få den tidligere ejer til at slette den, selvom han ikke ejer den mere, det er sq da lidt træls.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød...
  • #1   10. aug 2005 Syntes ikke din ven skulle bestemme hvad ham han har købt den for, skal gøre med hans egne billeder..

• #2   10. aug 2005 Jeg er enig, folk burde slette billederne når bilerne ikke tilhøre dem mere. Det løser en masse problemer, som du også selv siger.

• #4   10. aug 2005 henrik hvad så med dem der har en bil der er død/BRÆNDT skal de ikke væk

• #5   10. aug 2005 Tjo, det har jeg faktisk overvejet.

Men det er jo en helt anden ting. Her er der jo ikke nogen ny ejer, som dette indlæg i bund og grund omhandler.

Men ja, overordnet har du ret, har man ikke bilen mere, bør man som udgangspunkt slette den.

• #6   10. aug 2005 ja væk med alle de solgte biler.

Står jo også i reglerne, "bilen SKAL være din egen" og det er den jo ikke hvis den er solgt.

Hvor svært kan det være.

• #7   10. aug 2005 >> Niels J

God point smiley

• #8   10. aug 2005 Jeg ved sq snart ik - Hvis nu man har lavet et rigtig flot projekt man er rigtig stolt af, ville jeg da stadig gerne vise hva jeg engang har bygget - måske ikke med en hel billedeserie - og slet ikke med alle mulige oplysninger ... men jeg har da en idé om at når nu jeg sælger min egen efter den har været til maler - vil jeg da være død stolt over mit projekt ... Så når jeg er kommet hjem fra min rejse og køber en ny bil til projekt, vil jeg da stadig ha et enkelt billede af min corsa hvor der står "min gamle bil - er den ik for nice" .. eller så'noed ... dét vil da heller ik forhindre den nye ejer i at kunne sætte bilen herind, og ta billeder af den fra alle vinkler og kanter og skrive hver en detalje der er lavet ved den? - Jeg vil bar gerne vise hva jeg tidligere har bygget ....Ved ik om det er sort snak?

• #9   10. aug 2005 Jakob H: Så må du bare værsågod at oprette dit et subdomæne eller domæne med bilen og tekst dertil, og skrive et indlæg herinde om, hvad det er du har lavet....

Dette er et offecielt site, hvor reglerne ikke bør brydes..

Personligt syens jeg også de biler, som har fået nye ejer eller af andre årsager er kvadret, væk eller lignende, bør slettes! Væk med dem..

• #10   10. aug 2005 Karsten H: Vi får se .... du ka jo bare gå i gang med at skrive dén besked rundt til alle som netop HAR en af deres solgte biler herinde ...

Kommentér på:
Surt opstød...

Annonce