{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

bliver harm over sådan noget pis {{forumTopicSubject}}

så her den anden dag en bil der var parkeret ude på kantenen af vejen kørt i stykker af en art åbenbart trekanten var sat ud længere tilbage

under en dag var der lavet hærværk på bilen ruder smadret døre sparket og hvad ved jeg ikke de har lavet

min arbejdes kollega kørte tør her i mandags så måtte komme på arbejde med en taxa ingen gang 2 timer gik der før vi har ville hente den så havde nogle prøvet og stjæle han fælge

hvad fanden sker der for folk idag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver harm over sådan noget pis
  • #1   16. jun 2011 undskyld fo rmanglene komma og punktum smiley

• #2   16. jun 2011 det er satme nedern sådan noget de skulde bare ha tæsk det er sådan nogen små snot unger der tror de kan gøre alt hvad der passer dem

• #3   16. jun 2011 Det er rigtig smiley og har overvejet sammen med et par kammerater og starte med at ligge på lur smiley Det ku bare være fedt haha

• #4   16. jun 2011 Landet er ikke tømt for den sidste langfingret person hvad end det er en østeuropæer eller dansker ja så er den sidste idiot hverken født endnu og dermed heller ikke død endnu...

Der er bare folk som ikke fatter hvad "DIT OG MIT" er de tror åbenbart "DIT ER OGSÅ MIT"..... Syntes pt. man ser mange polske/østeuropæiske varevogne i Nordjylland/ Aalborg og omegn :-s...

Hvad fanden skal sådanne her oppe i store varevogne hvor selv DPD m.fl. siger aarghh så stor en bil er vidst ikke nødvendig for os smiley

Vil da nok tro hvis politiet stoppet en del af dem til tider vil varerummet være fyldt af noget som IKKE burde være der....

• #5   16. jun 2011 GAZO # : Jeg har godt nok også set forbavsende mange lidt for store kasser på polske medaljer heroppe de sidste par måneder.... Nu betragter jeg ikke mig selv som specielt fordomsfuld, men de gange jeg har mødt dem, har jeg da fanget mig selv i at tænke "godt jeg ikke bor lige her" smiley

• #6   16. jun 2011 Problemet er også at både somalier som ikke er bosat i DK men igen også østeuropæer gør det svært for politiet når de kommer med at de ikke snakker Dansk....

Som en betjent sagde den anden dag i en genudsendlese af et afsnit Politistationen om en svensk somalier ""Han fatter sikkert ikke en meter og vi kan ikke ringe til peter" :)"

• #7   16. jun 2011 nAlen
    Ja man får sine tanker om sådanne typer når man ser dem og det jo aldrig Vultian Snuaeos og hans kone på 65 og 63 nej nej altid 2-3 i 20'erne som man godt kunne forstille sig er hurtig på hænderne og ikke bange for at tage ting der ikke er deres smiley

• #8   16. jun 2011 Lige præcis smiley

• #9   16. jun 2011 Kim J: ligge på lur kunne sku være alt for godt med en jagtgevær der bare lige venter på at blive knækket sammen og bang....

Kommentér på:
bliver harm over sådan noget pis

Annonce