Problem med bilforhandler {{forumTopicSubject}}
. har købt en bmw for et halvt år siden. efter handlen gik der et par uger, hvor det viste sig at der kom vand ind i bilen gennem sidedøren. de lavede det så på deres regning den har så været oppe ved dem 3 gange efter fordi der stadig kommer vand ind, ved samme dør. har så fundet ud af der kommer vand ind igen. sankkede så med vækføren som sagde jeg bare skulle komme op med den torsdag så skulle de nok lave den. fik så min mor til at hente den torsdag, der hun kommer derop har det ikke lavet bilen, de siger der kommer vand ind et andet sted i døren hvilket jeg ikke tror på! og sælgern der solgte mig bilen, mener det er slid efter jeg har købt den, hviklet der ikker er. men han vil ikke betaler for det bliver lavet. hvad gør man lige i sådan en situation??. jeg mener helt klart de skal lave det på deres regning. har smidt over 100 klio ved det firma
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.296
Ellers kan du ikke gøre så meget.
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 49 Svar: 44
nov 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 113
maj 2005
Følger: 92 Følgere: 90 Biler: 8 Emner: 78 Svar: 1.319
Hvis det er en fejl der er blevet påpeget, inden de 6 mdr men de kan ikke få udbedret fejlen, over 3 gange hænger de stadig på den.
Klag, tru med advokat, EB, BT osv..
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.313
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
Herefter rettede du henvendelse ved værkstedet der "lavede" fejlen, men da du stadig oplever samme fejl, så er det altså dem der hænger på problemet i og med de ikke har udbedret den første fejl INDEN for en periode på 6 mdr.
Så kort fortalt så har du det lange strå. De har jo ikke udbedret fejlen første gang. Det er ikke meningen døren skal gå i stykker konstant når fejlen er blevet lavet.
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Må jeg så lige tilføje, at det er utroligt sådan som man som forbruger skal slås med elendige forhandlere/værksteder, som ikke gør deres arbejde ordenligt.... Jeg er ihvertfald dybt skuffet over SMC. Enten er de nogle sjuskehoveder, eller også er de inkompetente.
Problem med bilforhandler