{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Problem med bilforhandler {{forumTopicSubject}}

. har købt en bmw for et halvt år siden. efter handlen gik der et par uger, hvor det viste sig at der kom vand ind i bilen gennem sidedøren. de lavede det så på deres regning den har så været oppe ved dem 3 gange efter fordi der stadig kommer vand ind, ved samme dør. har så fundet ud af der kommer vand ind igen. sankkede så med vækføren som sagde jeg bare skulle komme op med den torsdag så skulle de nok lave den. fik så min mor til at hente den torsdag, der hun kommer derop har det ikke lavet bilen, de siger der kommer vand ind et andet sted i døren hvilket jeg ikke tror på! og sælgern der solgte mig bilen, mener det er slid efter jeg har købt den, hviklet der ikker er. men han vil ikke betaler for det bliver lavet. hvad gør man lige i sådan en situation??. jeg mener helt klart de skal lave det på deres regning. har smidt over 100 klio ved det firma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med bilforhandler
  • #1   15. jan 2012 Hvis det er under 6 måneder siden, så skal han bare betale..
    Ellers kan du ikke gøre så meget.


  • #2   15. jan 2012 det er over 6 måneder siden jeg har købt den nu. men det har ikke lavet det ordenligt de andre gange den har været der oppe.

  • #3   15. jan 2012 hvis du har gjort opmærksom på fejlen indenfor de 6 måneder, og fejlen stadig er der, så skal de udbedre fejlen uanset hvor lang tid der går. Ellers må du true dem med at gå til FDM... Det plejer at hjælpe. Held og lykke!

  • #4   15. jan 2012 Stefan H
    Hvis det er en fejl der er blevet påpeget, inden de 6 mdr men de kan ikke få udbedret fejlen, over 3 gange hænger de stadig på den.

    Klag, tru med advokat, EB, BT osv..


  • #5   15. jan 2012 Lige meget hvad der sker i de for 6 mdr skal de betale om det er en dør..turbo.eller kobling så der kun en til at betale og det sælger.....har selv lige bovlet med ford holbæk men de måtte bukke sig da jeg turede med ankeklage nævnet smiley så bare nævn det for din forhandler så kommer de på bedre tanker tro mig smiley :-) på min bil var det elektronikken på turboen der var stået af og batteriet der var klappet sammen efter 5 mdr...men de troede de kunne tører den af på mig til at starte med, men de fik selv lov at æde den..... men er det den samme fejl der driller kan du hænge ham op på den i op til 2 år.

  • #6   15. jan 2012 Så vidt jeg forstår din historie, så er det en fejl der kom et par uger efter handelen,
    Herefter rettede du henvendelse ved værkstedet der "lavede" fejlen, men da du stadig oplever samme fejl, så er det altså dem der hænger på problemet i og med de ikke har udbedret den første fejl INDEN for en periode på 6 mdr.

    Så kort fortalt så har du det lange strå. De har jo ikke udbedret fejlen første gang. Det er ikke meningen døren skal gå i stykker konstant når fejlen er blevet lavet.


  • #7   15. jan 2012 Ja den hænger de på. Du har gjort opmærksom på problemet i tide, de har bare ikke kunne fikse problemet. Jeg bøvler selv med en forhandler, der ikke kan fikse et problem. Har talt med FDM. Når de har haft bilen inde 3 gange uden at kunne fikse det, så kan man faktisk true dem med at køre til et andet værksted - for DERES regning! Men forhør dig hos FDM, inden du truer med det.

    Må jeg så lige tilføje, at det er utroligt sådan som man som forbruger skal slås med elendige forhandlere/værksteder, som ikke gør deres arbejde ordenligt.... Jeg er ihvertfald dybt skuffet over SMC. Enten er de nogle sjuskehoveder, eller også er de inkompetente.


Kommentér på:
Problem med bilforhandler

Annonce