{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Snydt på bg, hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skriver her hvis i måske kan hjælpe mig lidt.
Det er ang. en dårlig handel med følgende bruger:

Mr. Gelanden
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=389

Vi aftalte i sidste mdr. at jeg skulle købe en emblemfri front til min polo af ham til 430 kr inkl. fragt, det var d. 20/6. Jeg overfører så pengene ca. d 25/6, idet jeg ikke har været i nærheden af banken og netbank, og skriver til ham at pengene er overført. . Der går så nogle dage og jeg hører ikke fra ham, så skriver jeg omkring d. 1/7 om han nu havde fået de penge her og om han havde sendt fronten, Han skriver tilbage d. 2/7 at han lige har været igang med at flytte osv, og det skal der selvfølgelig også være plads til, og om han så vil sende den indenfor de næste dage, og det er her jeg ikke kan få fat i ham mere. Jeg har vel skrevet 3 beskeder (i venlig tone) til ham, om hvordan og hvorledes, og sidst jeg skrev sagde jeg at vi bare kunne lade handlen gå tilbage, idet jeg bare vil finde en anden. og han svarer ikke på mine beskeder længere, men jeg kan se han er online op til flere gange om dagen, men stadig svarer han ikke.

Nogen der har et nr/adresse/navn på vedkommene ?, fordi så må jeg tage personlig kontakt til ham, eller er der nogen der ved om det er muligt at trække pengene tilbage igennem banken. ?

Mvh Jannick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt på bg, hjælp...
Kommentér på:
Snydt på bg, hjælp...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce