1.454 visninger
|
Oprettet:
Fejl ved mulig køb af ny/anden bil {{forumTopicSubject}}
Er ved og købe en VB stc fra 2000, (1,8 16v) som jeg lige var ude og prøve køre, men der er et par punkter, så jeg lige vil vide om det er helt galt og købe den.
Den forurener for meget, blevet målt til 2,0 hvor den max må ligge på 0,3, kan det bare være Lambdasonden der er færdig?
Airbag lampen lyser, skal den bare en tur over OBD testeren og nulstilles eller muligvis stikket under sædet?
Den mangler lys i triptælleren og board com., tallene står der når man lyser ind i den med en lommelygte (der er lys i selve spedometeret) det er kun i selve lcd displayerne hvor det mangler?
På forhånd tak:-)
sep 2008
Følger: 102 Følgere: 101 Biler: 13 Emner: 47 Svar: 90
jan 2007
Følger: 60 Følgere: 60 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 88
og lyset det er ikke så slemt at skifte..
og forureningen kan nemt være lambda sonden men den koster min. 1000kr fra ny af.. mener faktisk det var omkring 1200kr ca
Mvh René
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 67
Jep, tjekkede lige og lambdasonden koster 998,- fra ny fyføj, det er godt min onkel har et autoophug, så kan jeg da teste om det er den;-)
sep 2008
Følger: 102 Følgere: 101 Biler: 13 Emner: 47 Svar: 90
udmål lambda sonden med en scoop .
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 67
Det viste sig at den ikke forurenede overhovedet, og displayene var bare pærene der skulle skiftes, mht airbaglampen er jeg ikke nået til endnu, men har snakket med en der muligvis kunne fikse det da jeg ikke lige har en anelse om hvor eller hvordan den ledning skal fikses, men ellers tak for feedback
Fejl ved mulig køb af ny/anden bil
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside