868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 43 Svar

civilt politi civilt politi

hvad sker der for det? hvad er det for en slags uddannelse de betjente har fået siden de tror at man ikke kan kende dem med det samme?

de kommer ind på diskoteker iført store jakker, er 10 år ældre end målgruppen og står uafbrudt og sonderer terrænet, selv når der ikke er ballade...kunne de så ikke ligeså godt komme i uniform? stod og sagde til min kammerat den anden dag at der var sgu lige to civile padder...han grinede lidt og sagde "tror du virkelig det?"...og ganske rigtigt...to sek efter blev der ballade udenfor og de to stormede ud....

men jeg forstår det bare ikke...det eneste de egentlig kan få ud af det, er da et par på lampen af de få der ikke har spottet at det er betjente...

og hvad er det lige med de mondeoer? de kører næsten altid i mørkeblå mondeoer og parkerer midt i gågaden...for det synes folk jo slet ikke er underligt....

men hvad gør de godt for? de giver da mere mening i trafikken---

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  civilt politi
  • #1   8. maj 2007 Fuck de panser svin man...

er sku blivet træt af dem..

• #2   8. maj 2007 deres biler er lige så nemme. Ingen nr. plade rammer med reklamer og en ekstra underlig sær antenne på taget eller bagskærmen

• #3   8. maj 2007 Her i byen kører de i passat og a4.. men de er nemme og kende...

• #4   8. maj 2007 Meris C, tror sgu ik du er træt af dem den dag du selv kommmer i problemer?

Kan slet ik se problemet, så længe du ikke laver noget ulovligt så er det fint de er der... Umotiverede overfald sker oftere end før hen... Flere og flere går med kniv i nattemiljøet... Folk der ikke er gamle nok til at gå ud uden kniv skulle blive hjemme og til at få sig et liv i stedet for at tage dem...

• #5   8. maj 2007 de køre her i byen(aabenraa) mondeo og den ny opel vectra.

nemt at genkende at det er politi.

F... dem.

• #6   8. maj 2007 tobias.

ja det er ok..
    men når man er invandrer så blir man sku træt af dem.

de tror med det samme alle sammen ta stoffer og sælger det. så de skal se bilen. det er jo ikk fedt. midt i byen du blir stoppet og så tjekker de dig og alle sammen kigger på dig som en krimanal. så derfor FUCK POLITI.

• #7   8. maj 2007 Jeg ligner absolut ik en kriminel og jeg er også blevet stoppet før og fået gennemsøgt bilen... Det er desværre en nødvendighed... Nu anklager jeg heller ikke dig, men der er desværre nogle udlændinge som ikke rigtig holder sig til den danske lovgivning, men der er er selvfølgelig også danskere... Hvis folk generelt ikke var sådan nogle tabere så ville politiet nok heller ikke være så mugne...

• #9   8. maj 2007 syg holdning at have meris.. de gør deres job,og hvordan ville det ikke se ud hvis de ikke gjorde det..så længe du gør hvad du må,så lad dog dem passe deres arbejde. en dag vil det måske gavne dig selv!

• #10   8. maj 2007 Det skal sgu da også til, hvis folk kører så stærkt som mange gør og det går galt, så går det ud over mange...

• #11   8. maj 2007 Stefan R; Lige præcis... Men det gælder jo alle...

• #12   8. maj 2007 Jeg synes det er fint at de er i gadebilledet, både uniformerede, og knapt så iøjenfaldende.

Flemd D, ja,fartkontrollen kan vi godt blive nogenlunde enige om, men det er færdselspolitiet, ikke ordenspollitiet.

Du vil sjældent opleve at ordenspolitiet stopper dig for at have kørt for stærkt (medmindre du har kørt vanvittigt).

Det jeg ville sige med dette indlæg var, at de er her sgu for at værne om vores sikkerhed, og ikke for at gøre livet surt for os..

• #13   8. maj 2007 sad på pubben i middelfart for et par uger sidden sammen med et par kammerater, da der kommer to store skaldede makkere ind med militær støvler, de står i baren og glor i 5 minutter før de kommer hen og spørger om de ikke kan købe noget amfetamin eller noget kokain... smiley

• #14   8. maj 2007 Altså, hvad problem har DU ved at de står i byen? - De genere dig ikk - men sikre sig blot, at reglerne bliver overholdt, holder øje med eventuelle personer fra tidligere på aftenen osv.
    Altså - jeg kan sgu ikk se hvad det gør at de står der? Og hvad betyder det at folk kende dem? Folk fatter jo ikk en skid i deres tåge af stoffer, eller enorme mængder alkohol, så hvis folk vil lave ballade, så gør de det sgu da uanset om de er der eller ej.

Jeg sys det er fint de er her, jeg går i byen hver weekend - og det er sgu ikk så tit at vi ser dem inde på diskotekerne her i byen - men de er altid hvor der sker noget - og det er rart sys jeg.

• #15   8. maj 2007 Kasper Z:
    Og din point er? smiley

• #16   8. maj 2007 meris....
    misforstå nu ikke det her.. har INTET imod "indvandre/andengenerations danskere" eller hvad faen man nu vælger at bruge af ord, men den passat er da også en der tiltrækker opmærksomhed... og så er det jo bare tilfeldigvis dig der køre i den... tror ikke det er ret meget værre end andre.

• #17   8. maj 2007 Kerbs; Er helt enig... Når man ik gider al den ballade så er det sgu rart at de er der til at samle ballademagerne op....

• #18   8. maj 2007 Syntes sku det er fint nok de kommer div steder og holder øje, man kan jo ikk gå i byen uden at skulle kigge sig over skulderen hvis bare man skal pis. Der sku så mange ja sorry men TABER der rundt med kniv og div våben, hvad fanden er det der sker i lille DK:-(

• #19   8. maj 2007 de er pænt lette at genkende.. :D.. dog sværere end i gamle dage da man tog til halfest hvor der altid stod to cevil betjente og snakkede med deres jakker selv om alle gæster skulle have jakkerne af i indgangen smiley

• #20   8. maj 2007 I kbh har de både Mondeo, Carina E, Renault Laguna St. car, Bora, Golf, Astra GSI, Vectra, Saxo, Pug 406, Pug 607, Audi A8, BMW E36 m.fl.... Så her er nok at holde øje med.... smiley

• #21   8. maj 2007 så dem engang i odense i en pug 106 smiley

• #22   8. maj 2007 de laver sgu ikke andet ind at gerner folk de tyk jakket padder

• #23   8. maj 2007 man kan jo også LADE sig genere... syns de plejer at være rimelig passive så længe man er lidt fornuftig i sin opførsel

• #24   8. maj 2007 Prøv nu og lad vær med at sig "fuck politiet" uden dem ville i ikk kunne gå på gaden uden at blive nakket, eller ha jeres fede bil parkeret i fred og ro. så prøv og spænd smiley

men ja, civile pansere er ikk så sværre at få øje på, men der er jo nogen der ikk ved hva man skal kigge på.

• #25   8. maj 2007 Lasse J

jeg har set dem i en morris mini og en gammel kadett smiley

mini'en så jeg i kastrup og kadett'en inde ved christians havn smiley

• #26   8. maj 2007 holder man for sig selv, vil tro de vil ikke genere dig. der er nogen der skal passe orden, synes de gører det fint.

• #27   8. maj 2007 og ja præcist, opføre du dig som du skal, skal I ikk komme og sige de begynder at genere jer. tag jer dog sammen...

• #28   8. maj 2007 de gør det også fint...men er meningen med civilt politi ikke at de ikke sådan skal kunne spottes? synes bare det virker dumt at de er så letgenkendelige...

• #29   8. maj 2007 Lige præsis.. I fredags var jeg til fest.. Så pludselig står der 2 på hvertfald 25 - 30 år... I jakker.. Godt nok i såen noget "fest tøj" men så kan man lige se den der sorte "kæde" de har på hvor de har deres skilt på... Det er latterligt..

• #30   8. maj 2007 hmm.. vel ikke ALLE der er så nemme... dem man ikke ser ved man jo ikk er der....

• #31   8. maj 2007 Det faktisk rigtig, ved ikke hvorfor der er nogen af dem tager civilform på istedet almindelig. men det hjælper nok dem at finde dem som sælger stoffer.

• #32   8. maj 2007 taber..

hmm..

hvad mener du med det??

• #33   8. maj 2007 i kan sige hvad i vil men jeg ved det og alle invandere ved det. politi er ikk så hjælpende hvis der er 10 mod 10 invandere der slåser mod hinanden.

eller de ville hjælpe invandere ældre folk der har problemer, jeg har sku set her sidste uge en dame blev slået og sparket af an psykisk spasser så kom politi og sagde gå hjem og færdig, og politi skrev ikk en skid i deres raport, for dames søn kender jeg. og han sagde at politi i aabenraa ved ikk noget om det der, hvorfor fordi der gad ikk melde det i deres raport. det e rsku ikk fair.. er det???

• #34   8. maj 2007 Per K> dem der sælger stoffer er ligeså nemme at kende...vi har stoppet en nede i byen engang vi aldrig havde set og spurgt om han havde nogen varer....bum...5min. så var den hjemme...det er lidt sjovt...men er vi enige om at der er nogen typer, det gælder både politi og det modsatte, de bare er for nemme at spotte?

• #35   8. maj 2007 Hvis Politiet ikke ønsker at vække opmærksomhed, så kan de sagtens det !

Har en bekendt hvis far er betjent - og han(faren) har fortalt mig at de har mange forskellige biler at køre i. Farens beskrev f.eks en gammel UDKNEPPET Opel Kadet fra 1700år smiley Som de brugte meget i København ....

• #36   8. maj 2007 meris.. helt afgjort ikke... mener også alle skal behandles lige... unge som gamle..... men kan ikke klare folk der ikke kan finde ud af hvad der er rigtigt eller forkert..... og der er en bagatelgrænse... småtyveri fra butikker og fart syndrer (til en vis grænse) og småting har jeg ikke noget i mod.. men KNIVE,stoffer, spirituskørsel,vold,voldtægt, incest skal bare ikke ske.....

• #37   8. maj 2007 Rune..

ja er sku oz enig i det hvad du siger.

politi er godt at have. men når de er lidt forskelige fra folk til folk, så hva the fuck skal jeg bruge dem til.??

MEN MANGE polti mand stopper for sjovt for at se hvem der køre bilen. da jeg flyttede her i byen. de stoppede mig mange gange i starten. de vidste ikk hvem jeg var. og den første SPG de havde til mig var det. hvordan kan du have råd til at køre sådan en luksus bil.. hmm hva fan. jeg sagde til ham bare alle kan låne i bank og færdigt. så skujlle de tjekke bilen helt... det er mærkligt.vi bor i DK alle kan låne penge der arbejder. og have en fed bil.

• #38   8. maj 2007 der er ligesom en slags grænse der er sat af befolkningen, som gør os til små dommere over hvad der er rigtigt og forkert...

f.eks. har de færreste noget imod vame varer, at man kører for stærkt, tager stoffer eller arbejder sort...

jeg tror de uskrevne regler varierer lidt med aldersgrupperne, men samtidig er med til faktisk at få tingene til at fungere...for hvis alle bare var små betjente ville folk kigge sig over skulderen konstant og blive totalt paranoide...så længe det ulovlige ikke rammer mange andre end en selv, er det faktisk på sin vis acceptabelt...og i mine øjne er det ikke en skidt ting...

• #39   8. maj 2007 syntes de fleste padder ligger op til ting for at de kan få spændning i deres eget arbejds liv for har sgu oplevet en del hvor de prøver selv at hidse folk op for de provoker en til at lave en stemning..

• #40   8. maj 2007 lol..

De HAR sgu nr. plade rammer på deres vogne. Derudover har de 2 stk. Mondeo V6 her i nordjylland der hverken har ekstra antenne eller kamera.

Sådan noget ved man når ens nabo kører civil! ;o)

• #41   8. maj 2007 meris
    ja... men ved ikke hvad der er med folk... typisk for en som dig... ved ikke hvorfor nogle (selv betjente) skal have ondt i røven... men fedt nok det du siger.. he he.. med at låne i banken..;-)

• #42   8. maj 2007 Brian o... nemlig
    hvordan ville samfundet køre hvis der ingen sorte penge var... og de penge ender jo alligevel alle samme sted... men stadig uenig i det med stoffer... det fucker nogle folk up

• #43   9. maj 2007 nice at i japan har de nogle steder nissan skyline og i italien lamborghini

• #44   9. maj 2007 Sjovt... alle dem der piver over politiet, det er dem der ikke kan finde ud af at opfører sig ordenligt. Hvad er problemet i at de stopper biler... hvis ikke de gjorde det, så fik de jo ikke fanget spritbillister og biltyve!! Og så piver dem, der har fået stjålet deres bil, over at politiet ikke gør en skid for at finde bilen!!!! Dooohhhh..

De passer deres arbejde, og passer på de mennesker der kan finde ud af at holde sig på den rigtige side af loven.... så må de andre jo tude smiley

Kommentér på:
civilt politi

Annonce