{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.948 visninger | Oprettet:

Købe Hus på Tvangsauktion?? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender noget til det.?

Da vi er brændt lidt varme på et lille hus der er røget på tvang?

Ud fra salgsopstilling kan jeg se man skal betale 83.000 ud over budsum. Men hæfter man for det gæld der er i huset nu eller hvordan fungerer det?

Hvis vi tager fiktive tal jeg byder 100.000 plus de 83.000 = 183.000 er det så det jeg gir for huset uden nogle andre udgifter ud over dem som er ved normal boligkøb.

Er klar over man køber huset som beset uden tilstandsrapport.

Håber nogle vil øse ud af deres erfaringer.

Mvh Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe Hus på Tvangsauktion??
  • #1   15. maj 2009 mener der kan være en mindste pris, som skal opnås før købet bliver til noget.

• #2   15. maj 2009 man hæfter ikke for oget gæld. man betaler som man byder. men man skal vidts have papirene med fra banken på at man er god for penngene....
    Gælden "ejer" den "tidligere" ejer....

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   15. maj 2009 Regn ik med i vinder det på den første auktion, da "sælger" kan nægte de bud der kommer første gang..

Og regn ik med 200k for det, så skal det satme være ringe.! Vores naboes har været på tvang, og der endte det med nykredit købte det, for ikke at miste alt for mange penge..

• #4   15. maj 2009 Kan man ikk købe hus på tvangsauktion gennem banken? Siden det skal være kontant køb?

Som tiderne er nu tror jeg ikk det er umuligt at finde huse i de priser på tvang.

Der er lige blevet solgt et til 75.000 i vores på plus 50 i omkostninger

• #5   16. maj 2009 der kan sagtens købes billige huse på tvang, men værd obs på at realkredit institutter ofte selv køber for ikke at miste for meget.

for at kunne købe, skal du kunne stille sikkerhed for pengene med det samme. I dit tilfælde ville jeg enten kontakte en advokat eller lokal ejendomsmægler, og så hyre ham til at bistå dig under aktionen for at sikre du ikke kommer galt afsted.

Kommentér på:
Købe Hus på Tvangsauktion??

Annonce