{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

ang. styrketræning {{forumTopicSubject}}

Jeg har trænet længe, men har aldrig prøvet kreatin.

Nogle def har prøvet kreatin og hvad er din erfaring med det?
Jeg køre 3 dags uge hit træning.

Jeg håber der er nogle med lidt viden omkring dette kreatin.
Pt. bruger jeg kun protein om morgnen og om efter middagen og lige efter træning. Har læst noget om , at man godt kan bruge kreatin, men har ikke effaring med kreatin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. styrketræning
  • #1   17. maj 2013 Det gør bare så du kan yde mere.

• #3   17. maj 2013 Det som alt andet lovligt det er kun minimal forskel på noget som helst :)!

• #4   17. maj 2013 Jamen kreatin er et stof vi har i kroppen i forvejen, ved at tage kreatin øger du dermed produktionen af dette, det skal indtages 5 gange om dagen de første 3 uger HVER dag, derefter 3 gange om dagen. Helst blandet op sed juice da det øger indtagelsen....
    Fordelen ved kreatin er hurtigt sagt at du hurtigerer kommer ovenpå efter træning samt optager mere væske i kroppen og dermed bliver større.
    Ulempen er at hvis man aktiv, altså løber osv vil det hemme dette, da kreatin er beregnet som eksplosions træning og ikke udholdenhed.

• #5   17. maj 2013 Nogle har en høj produktion af creatin i kroppen i forvejen, så det ikke alle der overhovedet kan mærke det. Fatter ikke folk gider købe alt det skidt smiley få en ordentlig kost, så behøver man ikke no xplode og alt det skidt. smiley protein pulver er det eneste smiley

• #6   17. maj 2013 Enig kingz, det er en minimal forbedring jeg kunne mærke, og modsiger også,ideen med at være cut

• #7   17. maj 2013 Epo er vejen frem...

• #8   17. maj 2013 for mig virker det med masser af kød og kulhydrater... så træner jeg bare som jeg altid har gjort.. 3-4 gange i ugen... du skal bare have noget foder til kroppen.. så følger kroppen med af sig selv.. men nej du har ret... man skal gøre sig fortjent til det... det er ikke nogen tryllekunst på et par dage.. det tager år for nogle mennesker... smiley

• #9   17. maj 2013 Pumper du protein pulver i systemet 3 gange per døgn? Slow down dude, og spis noget protein holdigt mad i stedet. Al det kosttilskud er lårt.
    Angående kreatin, så varierer effekten, men går ud fra du mener det i pulver form, da det optages hurtigst i kroppen. Umiddelbart skulle det give dig ekstra energi og ydermere give dig en anelse større "pump" under træning. Min holdning til det samt alle andre pre / post workouts = pengespild.

• #10   17. maj 2013 Skrive fejl sorry.
    Protein tager jeg kun efter træning hver 2 dag.
    Kreatin skulle tages 5 gram pr. dag det kan man vel ikke dele op, da det ikke er meget i forvejen.

Jeg spiser lidt kl. 5 og igen kl 10 og igen kl 15 det kunne være fedt med en shake ind i mellem da det er hurtigt og nemt. Derfor jeg har tænkt lidt protein drik som mellem måltid kunne være en god idé og lidt inden træning lige efter job. Jeg spiser rugbrød med kød og frugt kl 10, men har du fysisk hårdt arbejde så når kl er 14 er jeg lidt udkørt men skal så vil træning og der skal jeg have noget der kan hjælpe mig til at yde det jeg skal imens jeg træner.
    Har også kigget lidt på en protein kage som Mellem måltid d. Der er meget rundt og godt i.

• #11   17. maj 2013 Kreatin har jeg prøvet og uden nogen virkning, det er ikke alle der vil mærke forskel på kreatin, kommer an på hvor meget man har i kroppen

• #12   17. maj 2013 som mathias siger det er ikke alle der har samme effekt på, det forskelligt hvordan din krop reagere på kreatin..
    personligt, har det haft en meget positiv effekt..
    og kort fortalt. kreatin forkorter restutionstiden(derved den ofte højere styrke/udholdenhed)
    og det med at du skal "LOADE" med dobbelt dosis i en uge, er noget fis da din krop slet ikke kan nå at optage så meget kreatin, men jeg plejer lige at tage en ekstra skefuld de første dage for og fylde depoterne

• #13   17. maj 2013 Hvis du vil vokse så krudt den ..
    Det virker i modsætningen til kreatin pulver

• #14   17. maj 2013 Synes det er sjovt som folk har travlt med at sige at supplementer er gylle. Hvis man træner seriøst, og er lige så seriøs omkring sin kost, skader det så absolut ikke at få noget ekstra protein, gainer (ved bulk) og pre workout for lidt mere energi. Disse ting koster en smule, men hvis det er det man går op i, og vil være sikker på man får behovet dækket, så ser jeg absolut intet problem i at købe disse produkter. Man skal jo også tage forbehold for folks forskellige kroppe. Fx forbrænding kan være meget forskellig fra person til person. Dertil, hvis han også dyrker cardio, skal også bruges ekstra energi.
    Er på SU og har fint råd til skidtet.. en shake (gainer + protein) er en life saver hvis man står i en situation hvor man pludselig ikke har mulighed for at nå et af sine 6-8 måltider om dagen

• #15   17. maj 2013 Jeg er også selv begyndt at styrketræne.. Men hvad er egentlig den bedste kost? Er det varieret eller hedder det salat og salat?

• #16   17. maj 2013 Det er vigtigt med protein når du træner men det er en stor videnskab eller større forklaring. Prøv at Google da der er en masse forklaringer omkring kost til din træning.

Jeg har læst at protein og kreatin sammen før træning og protein efter træning skulle være effektivt.

• #17   17. maj 2013
    Mælk og honning.. Så skal du se løjer smiley

• #18   17. maj 2013 YEAH frederik, bare fyr den af i alverdens salater, så vokser du som en psykopat smiley vegetarian bodybuilding!

• #19   17. maj 2013 Haha.. Hvis jeg kunne leve udelukkende af salat, ville jeg være bedre tjent med at være en ko på en græsmark.. Haha..

Ej, der skal selvfølgelig også køres noget kød indenbords... Proteinpulver kan jeg sgutte lige huske om vi har mere af.. smiley

• #20   17. maj 2013 Der findes en masse info på google, men nogle gange kan man blive mere forvirret, da nogle er imod og andre ikke.

Jeg har nu fundet det info, jeg skulle på google, så nu er mit problem løst smiley

• #22   17. maj 2013 http://www.kreatin.dk/kreatin-kur-kreatin-indtagelse/
    Her det er efter min mening en god kreatin "kur" - den fungerer rigtig godt for mig, men det er individuelt fra person til person, hvordan det virker og nogen virker det slet ikke på smiley

• #23   18. maj 2013 Tak for 2 gode link smiley Den med kreatin er god og den med protein er også god..

Kommentér på:
ang. styrketræning

Annonce