Lak skade på Peugeot 106 Lak skade på Peugeot 106
I går opdagede jeg på min lille Pug, at der var noget helt galt med lakken på skærmene..
Der hang en lille flap af et eller andet ned fra højre forskærm bag ved hjulet. Jeg troede bare at det var et eller andet papir der havde sat sig fast på bilen pga frost, men da jeg rev det af kunne jeg da godt se at det var noget som var næsten samme farve som min bil..
Så kiggede jeg lige inde på kanten af skærmen, og opdagede at der faktisk manglede et stykke lak.. Jeg tjekkede selvfølgelig også lige de andre skærme, og der var det faktisk sket det samme..
I dag kørte jeg ind til en autolakerer hvor min kammi arbejder, og spurgte hvad der kunne være sket, og de sagde at det var fordi at de havde glemt at bruge grunder. Og så vidt jeg ved, så har bilen aldrig været omlakeret før, så det må jo være en fejl fra Peugeot's side..
Jeg har haft bilen siden d.5 nov 2004 og den er købt ved en forhandler..
Er der nogen der ved noget om, om jeg enten kan få forhandleren eller Peugeot til at betale skaden, eller om jeg selv må punge ud..?
Er der mulighvis nogen andre der har haft samme problem, eller noget lignende..
/Kim S
okt 2003
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 65 Svar: 318
maj 2004
Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 7 Emner: 119 Svar: 1.223
/KIm S
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.763
Men hvis bilen derimod er købt MED garanti fra forhandleren, så er det klart forsøget værd.....!
Lak skade på Peugeot 106