{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

CA18DET får for meget benzin {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg går og roder med sådan en gammel 200sx'er.

Er så stødt hovedet lidt imod muren.
Motoren er renoveret og har kørt dog ikke optimalt. Men den skulle være med standard dyser. Stage 1 chip, større benzinpumpe, benzintryksregulator og en T28 lader. Der er sat iridium tændrør i den og ellers skulle alt være originalt.

Jeg prøvede den anden dag at starte den og den tørner fint nok. Pillede tændrørene ud og opdagede at det sejlede nede i cylinderne. Lod den stå en dag uden tændrør så der var tørt dernede og satte så 3 i og undlod det sidste. Efter ca 3 omgange i motoren begyndte den at sprøjte benzin ud af kammeret. Vi snakker meget store mængder. I dag pillede jeg så benzintryksregulatoren fra og tilkoblede den gamle originale. Resultatet er det samme. Alle vakuumslanger er fjernet og skiftet ud med nye således det kun er de vigtigste ting der får vakuum. Altså 3-vejsventilen til ladetrykket får ikke vakuum da den er pillet fra for at undgå problemer med den.

Nogen der har en ide?

Kan det være stage 1 chippen der driller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CA18DET får for meget benzin
  • #1   19. sep 2010 Jeg har prøvet det samme, bare med en Saab. Forsøgte mange ting og prøvede , at starte mange gange. Det resulterede i at der kom benzin forbi stemplerne, så motorolie blev fyldt med benzin, så tjek lige olie. Jeg skiftede så både llm og motorstyring på en gang og så kørte den perfekt. Mvh. Gert

Kommentér på:
CA18DET får for meget benzin

Annonce