964 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Bil til 3 unger Bil til 3 unger

Halløj.

Jeg har lovet at finde en bil til min søster, der skal være plads i den til 3 unger, som nu er mellem 1-6 år.
Men jeg er helt blank.

Hun har ingen krav overhovedet faktisk, udover der selvfølgeligt skal være plads til børnene, og så skal den nok også være rimeligt økonomisk, og selvfølgeligt en forholdsvis ny bil (ikke fra før 96). Vil tro prisklassen gerne må ligge omkring 50-60.000 kr..
Hvis der er nogen, som har nogle bud på modeller, er jeg åben for forslag.

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil til 3 unger
  • #1   9. maj 2010 Berlingo.....

• #2   9. maj 2010 Hvem fanden gider at kører i en berlingo..? :S

• #3   9. maj 2010 fik en til min søster sidste år. havde kørt 80.000 kørt 25.000 mere nu og jeg har lavet service og skiftet bagbremser på den. Det alt....Find en med så lidt km på klokken.

Ikke skide pæn med meget rummelig og familievenlig samt stabil..1.6 16v motoren er det bedste valg.. Den jeg fandtg gav jeg 55.000 for med 80 på tælleren. og det et år siden nu. men de holder prisen godt da de temlig eftertragtet

• #4   9. maj 2010 Mads. En mor med 3 børn hvor plads og rummelighed er temlig vigtig vel... og har man ikke mere end max 60.000 og en masse unger så finder man sku ikke bedre bil...

• #5   9. maj 2010 Sådan en har de faktisk nu, men hende og kæresten er lige gået fra hinanden. Og hun har fået bilen, så den skal sælges, så hun kan få nogle penge at flytte for. Så det er lidt udelukket. Men mener deres er en 08'er, kan jo ske den bare skal byttes ud med en ældre model smiley

• #7   9. maj 2010 ja den jeg fandt var en fra 02. sidste årgang før modell skiftet smiley

• #8   9. maj 2010 2 ganske udmærket bud, jeg vil lige nævne det for hende, og så lige tage en snak med en forhandler, ang. en byttehandel, da det desværre haster en smule med at komme af med bilen.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #9   9. maj 2010 Det kan aldrig blive nogen god handel at skifte en berlingo ud til en billigere bil for at frigøre et kontantbeløb (forudsat der overhovedet er "friværdi" i den).

Den billigste løsning i længden ville være at gå i banken og få et lån til at flytte for og så beholde hendes nuværende Berlingo - der alligevel har taget et godt nedhug i nyprisen)

• #10   9. maj 2010 Ford Focus C-Max smiley Fåes efterhånden ret billigt, og den har ikke nær så mange børnesygdomme som man hører om at Berlingo og Scenic har

• #11   9. maj 2010 saab eller volvo???

• #12   9. maj 2010 ford focus, 1,6 stc.

der er nok plads til det den skal bruges til, og er billig i forsiking, og i vægtafgift

billig i dele, og der skal stort set aldrig skiftes noget.

• #13   9. maj 2010 Tak for forslagene, vil kigge de forskellige igennem. Så må vi se smiley

Kommentér på:
Bil til 3 unger

Annonce