BilCenterKbh BilCenterKbh
Davs bg'er!
Så lige at der var et emne oppe omkring bilcenterkbh i rødovre.
Nåede ikke lige at svare før det var væk igen.
Nu skal i høre..
Ejeren af BilCenterKbh. er en af mine meget nære venner.
Jeg kender ham som min egen bror, samtidig ved jeg hvordan han arbejder, da jeg engang imellem hjælper ham hvis han har brug for en hjælpene hånd.
Han er HELT ÆRLIG omkring informationer der drejer sig om hans biler, at der står en ejers bil er fordi det er en en ejers bil, han er en person der ikke går væk fra pc'en et sekund og holder øje med alle biler der er tilsalg på dba bilbasen gul og gratis osv.
Han er bare hurtigt til at få stiftet en hurtig handel sammen.
Samtidig er der dokumentation for ALT hvad der står i annoncen.
Stavefejl er der masser af, men det er såmen ikke fordi det ikke er et ordentligt firma men mere fordi han er ordblind.
Scharff @ Nu ved jeg ikke hvordan det forgår i din verden, men man kan sagtens overholde alle service på en bil hos et andet firma end det pågældene mærke.
Så hvorfor skulle det virke useriøst?
Jeg kan anbefale ham på alle tænkelige måder, han er flink og han overholder alle hans aftale, samt er hans priser også utrolig gode.
Han giver 3 mdr garanti på alle bilerne med mindre de bliver solgt engros, men som købeloven nu også siger så er det KUN lovpligtigt at give 6 mdr reklametionsret og ikke andet og at det er kundes ansvar at lave en garanti aftale.
Han tilbyder også 3 mdr garanti, så kan ikke se det dårlige i det.
Btw er hjemmesiden noget LORT, det kan vi hurtige blive enig om, jeg har lokket ham til at betale for en ordentlig webdesigner, så inden længe kommer der et helt nyt design op.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 321
lugter lidt af gratis reklame..
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 81 Svar: 1.239
Så det har intet med reklame at gøre.
BilCenterKbh