Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hvorfor køber folk peberspray? Hejsa allesammen, Jeg er i færd med at udvikle en ny form for peberspray og starte min egne virksomhed. Pebersprayen...
Off Topic
Oprettet:
21. jul 2019
Visninger:
1.578
(Grin bare (dyrerelateret)), fremmede børn i vores have, Ja ja, jeg forventer ikke at alle holder sig helt til emnet.. men da jeg har jeres alder (32) tænker jeg i er oplagte.....
Off Topic
Oprettet:
12. mar 2019
Visninger:
1.371
EFTERLYSNING !!!! ALPINA B6 3.5S/M3 E30 STJÅLET FRA TISTRUP AUTOSERVICE BOSCH CARSERVICE VARDEVEJ DEC 26. KL 19.00!!!! EFTERLYSNING !!!! ALPINA B6 3.5S/M3 E30 STJÅLET FRA TISTRUP AUTOSERVICE BOSCH CARSERVICE VARDEVEJ DEC 26. KL 19.00!!!! ...
Off Topic
Oprettet:
27. dec 2017
Visninger:
3.794
OT: Ejerskifte og husforsikring Hej BG Vil gerne høre andres erfaring ang. Ejerskifte og husforsikring. Vi har købt et hus og der er selvfølgelig...
Off Topic
Oprettet:
8. sep 2017
Visninger:
453
news: 600 Hk RS6,Focus ST med Diesel! [b]Audi RS6 PLUS[/b] Audi UK, kom med en fejl, til at lægge infomation ud, om en kommende Plus version. Der har i...
Off Topic
Oprettet:
29. jun 2014
Visninger:
2.001
Dagens WTF iflg. Egernet vol. 14 Jeg vågnede en morgen, ved at min telefon ringede. Jeg havde været så snu, at få den med ned i sengen i løbet af natten...
Off Topic
Oprettet:
28. sep 2013
Visninger:
2.790
Dagens WTF iflg. Egernet vol. 13 - en tur i kino Efter megen omtanke, fik Fru Egern mig endelig overtalt til at tage en tur i biografen for at se en film med Egern Jr. ...
Off Topic
Oprettet:
13. aug 2013
Visninger:
2.370
Dagens WTF iflg. Egernet vol. 11 En ny dag gryr, og dette egern springer livligt op. I dag er dagen, hvor den tabte ungdom skal generobres - idag er dag...
Off Topic
Oprettet:
1. jul 2013
Visninger:
1.433
Næsten kørt ned med vilje! Jeg vil godt lige bidrage med dagens brok! Jeg er motionscykelrytter og bevares, jeg ved da udemærket at bilister o...
Off Topic
Oprettet:
18. maj 2013
Visninger:
2.269
Dagens WTF iflg. Egernet vol. 7 Som så mange gange før, gik dagens rejse til den lokale Statoil. Jeg skulle have kaffe - og meget af det. Fru Egern hav...
Off Topic
Oprettet:
20. feb 2013
Visninger:
1.211
Dagens WTF fra Egernt. Vol 5 Efter tabet af mit elskede og ikke mindst originale Statoil-thermokrus, gik jeg hvileløs rundt. Det var helt bestemt ...
Off Topic
Oprettet:
11. jul 2012
Visninger:
1.832
Dagens WTF fra Egernt. Vol 4 Jeg kører mig en tur - som så mange gange før. Jeg kører ned på den lokale Statoil. De siger "daw" og "hej med dig", og...
Off Topic
Oprettet:
9. jul 2012
Visninger:
1.894
Grå 200sx i Kolding!!! Her til aften HJÆLP! Hey var li ude at kører så så jeg en grå 200sx (måske 240sx ved jeg ik) den havde tonede baglygter og diode nummerplade...
Off Topic
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
699
Fundne kaniner - Hvem ringer man til? Hej BG Før jeg får flere dumme kommentar, så vil jeg lige UNDERSTREGE, at den er under OFF TOPIC! Var ude og spad...
Off Topic
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
1.192
OT hjemløs Hej Folkens. Igår var jeg med fruen ude og spise. Der er jo en del hjemløse inde i kbh, der står på hjørnerne og stink...
Off Topic
Oprettet:
21. sep 2010
Visninger:
884
Vinduer til Altan (Lejlighed) Er ude og se på en ejerlejlighed som har en ganske fin størrelses terrasse. Kunne godt tænke mig og forlænge perioden ...
Off Topic
Oprettet:
10. jan 2010
Visninger:
625
FUCK POLITIET hvor er jeg dog skuffet over vores politi og deres magtliderlige opførsel! igår skulle jeg jeg ind til atellerivej i...
Off Topic
Oprettet:
17. dec 2009
Visninger:
1.936
HAHA sjov aften (igår) i byen Min bror var ude og køre med hans fætter og så kommer der en golf 4 som rigtig provokerede og kørte helt vildt sindsygt...
Off Topic
Oprettet:
14. nov 2009
Visninger:
1.086
hva havde i gjort.. ja min far fik sku en på madkassen da han var ude og gå med hunden a en knægt, knægten havde givet ham fingeren, uden g...
Off Topic
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
953
Varmepumpe/AC Jeg har købt mig en varmepumpe, "All inclusive" eller "plug'n'play"... Men det viser sig så, at lovgivningen er blevet ...
Off Topic
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
1.860

Annonce