517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Utæthed i angel Eyes ?? Utæthed i angel Eyes ??

Ja jeg var lige ude og vaske bilen, også da jeg var færdig opdagede jeg kraftedme at der var kommet fugt i den venstre lygte....:( Hvad skal jeg gøre for og få det ordnet, og er min lygte ødelagt siden at den gør det ???
Bare så folk ved det, de er købt hos Morten i Driverstore, og da jeg købte dem "pralede" han om hvor gode i kvali de var osv osv.....Så ja et råd, lad vær med og handle ved ham !! Jeg har kraft edme ikk engang haft mine lygter i mere end 2 måneder så det kan squ ikk passe at de allerede skal gå i stykker....Men ja vidst der er nogle som kan hjælpe mig med problemet så mange tak .-)

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utæthed i angel Eyes ??
  • #1   9. okt 2005 Det er faktisk en god kvalitet af Angel Eyes du har, men er et kendt problem at der kan komme fugt bag lygterne, sker også nogle gange på klare baglygter.

Problemet kan løses ved at lave et minimalt hul i fx bunden af lygten, men det er self. ufedt at gøre på et sæt nye Angel Eyes lygter og samtidigt kan det være svært at skjule hulet.

Men tag ned og snak med ham hvor du købte lygten...

• #2   9. okt 2005 Det er bare lidt fugt. Det er helt almindeligt. Selv min fars 01 BMW har det samme efter en bilvask. Det forsvinder af sig selv.
    Og tag lige og slap af. Ved ikke hvad det ligner, at anbefale folk ikke at handle hos Driverstore, fordi du har fået et par påståede defekte lygter. Det er ikke deres skyld, og de bytter dem da højst sandsynligt uden vrøvl. En gang imellem får man et defekt produkt, og det kan ikke undgås ved masseproducerede varer.

• #3   9. okt 2005 Kasper R>>

Fugten kan ikke komme ud og derfor blive den synlig på lygteglasset, har oplevet det flere gange på orig. lygter på nogle af de biler jeg har haft og problemet er løst hver eneste gang på den tidligere nævnte metode.. Lyder mærkeligt, men virker...

• #4   9. okt 2005 fik også et sæt baglygter der lavede samme nummer, tog der op snakkede med dem og fik et par nye med det samme. Også har der ikke været problemer siden smiley

Kommentér på:
Utæthed i angel Eyes ??

Annonce