Utæthed i angel Eyes ?? Utæthed i angel Eyes ??
Ja jeg var lige ude og vaske bilen, også da jeg var færdig opdagede jeg kraftedme at der var kommet fugt i den venstre lygte....:( Hvad skal jeg gøre for og få det ordnet, og er min lygte ødelagt siden at den gør det ???
Bare så folk ved det, de er købt hos Morten i Driverstore, og da jeg købte dem "pralede" han om hvor gode i kvali de var osv osv.....Så ja et råd, lad vær med og handle ved ham !! Jeg har kraft edme ikk engang haft mine lygter i mere end 2 måneder så det kan squ ikk passe at de allerede skal gå i stykker....Men ja vidst der er nogle som kan hjælpe mig med problemet så mange tak .-)
okt 2002
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 718
Problemet kan løses ved at lave et minimalt hul i fx bunden af lygten, men det er self. ufedt at gøre på et sæt nye Angel Eyes lygter og samtidigt kan det være svært at skjule hulet.
Men tag ned og snak med ham hvor du købte lygten...
sep 2003
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 12 Emner: 47 Svar: 1.956
Og tag lige og slap af. Ved ikke hvad det ligner, at anbefale folk ikke at handle hos Driverstore, fordi du har fået et par påståede defekte lygter. Det er ikke deres skyld, og de bytter dem da højst sandsynligt uden vrøvl. En gang imellem får man et defekt produkt, og det kan ikke undgås ved masseproducerede varer.
okt 2002
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 718
Fugten kan ikke komme ud og derfor blive den synlig på lygteglasset, har oplevet det flere gange på orig. lygter på nogle af de biler jeg har haft og problemet er løst hver eneste gang på den tidligere nævnte metode.. Lyder mærkeligt, men virker...
aug 2005
Følger: 80 Følgere: 76 Biler: 11 Emner: 66 Svar: 406
Utæthed i angel Eyes ??