{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Nicklas P
Nicklas P
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16

Angel Eyes Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej venner.
Skal til at have monteret mine sonar angel eyes forlygter..

Mit problem er at ledningerne til celi ringene (sort og rød) har jeg ikke lige helt styr på hvor skal hen.

Min idé er at den røde skal til positionslyset og den sorte skal til minus på batteri?

Er det helt forkert eller er der nogle der lige ved hvordan det skal tilsluttes helt korrekt? smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angel Eyes Golf 3
  • #1   5. feb 2013 Kan du ikke bare finde et sted hvor den får stel forbindelse i stedet? Synes det virker lidt voldsomt at du bliver nødt til at trække den helt op til batteriet, og det andet vil også se lidt pænere ud, hvis du finder stel et sted hvor ledning kan være lidt mere skjult af vejen

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    okt 2012

#2   5. feb 2013 er selvfølgelig også en god mulighed smiley
    Men er det korrekt med den røde ledning eller hvordan?

• #3   5. feb 2013 Det vil jeg da mene - dine celic ringe skal jo erstatte dit nuværende positionslys - så de skal naturligvis virke som poistionslys via kontakten?

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    okt 2012

#4   5. feb 2013 det er nemlig også det jeg tænker smiley
    men vil bare lige høre mig lid frem inden jeg klipper i stikket smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   5. feb 2013 Du har fat i det helt rigtigt smiley men i stedet for, kan du bare forbinde begge til positionslyset - altså plus til plus og minus til minus

Du kan se her hvor jeg laver samme stunt for at få mine Angel Eyes til at være forbundet med mit positionslys:
    http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/58587-peugeot_206_lygteskift

Lidt mere her da jeg laver det om igen:
    http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/90516-lygte_projekt_ccfl___206

I stedet for alt det der strøm tyve og clips så få det loddet første gang for det andet holder ikke i længden. Dernæst så vil jeg anbefale at du gør lige som mig at du sætter nogle fødder eller fatninger på af en slags således du kan pille det af og sætte på igen uden at der skal klippes hver eneste gang. Første gang jeg lavede det, loddede jeg det bare på og det var jo fint nok til når jeg ikke skulle lave noget ved det, men når jeg så skulle ordne noget så skulle ledningerne klippes hver gang, hvor jeg fandt rigtig meget fordel i at gøre det så det kan klikkes fra og til som man har lyst til og ligeledes laver en direkte fordeler så der altid er en til eksterne sjov hvis der skal noget til positionslys smiley

Håber det kan bruges, ellers vil jeg hjertens gerne hjælpe med mere

• Nicklas P
    Nicklas P Tilmeldt:
    okt 2012

#6   5. feb 2013 Tusind tak for svarene smiley

nu vil jeg se om jeg ikke kan få lavet det lidt pænt og at det holder smiley

• #7   26. maj 2013 må jeg lige byde ind ?

Jeg skal gerne ahve sådan et sæt som du har købt på min golf 3 også.. passer stikkene ikke lige over på lygten ? eller er jeg helt forkert på den ?

Kommentér på:
Angel Eyes Golf 3

Annonce