930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Peter H
Peter H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Golf 2 GTI 8V Golf 2 GTI 8V

Hejsa jeg er den heldige ejer af en Golf II GTI med en 8V motor. Den har fået en masse skavanker, jeg gerne ville have hjælp til. Den er begyndt at drukne, når jeg holder i vejkryds. Den går maks 6km på literen, så der er noget galt med motoren. Den kan også maksimalt presses op på ca 140km i timen. Motoren begynder at sætte ud når trædes hårdt på speederen.
Motoren har gået 392.000km så den er ikke ny mere. Tror dog ikke at det er problemet alene. En anden ting er, at den skyder olie ud af indsugningen, kan det være problemet ??. Motoren er udstyret med K-jettronic systemet.
Tomgang er den heller ikke god til den veksler mellem 1000-2500 omd/min
Håber at der en kur for motoren.

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 GTI 8V
  • #1   12. feb 2003 Jeg tror sku ikke der er meget mere liv i den motor. Den har også gjort det godt.

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    feb 2003

#2   12. feb 2003 Hejsa igen, ok bilen har jeg haft i mange år, en gti får jo tæsk engang imellem:-). Ok det at den går så dårligt er kommet temmeligt pludseligt. Den er nok meget slidt desværre. Hvor kan man finde en motor som er ok som ikke koster en bondegård. Min gearkasse mangler også 5 gear, det virker ikke mere. Jeg bor tæt på tyskland så man kunne hente en bil dernede. Var det en god ide.
    Hvad vil priserne ca være for en ok motor.
    MVH Peter

• #3   12. feb 2003 Hvis jeg boede ved tyskland ville jeg helt klart også hente en dernede. Du kan jo se på mobile.de. Du kan jo også bare finde en i Den Blå Avis (dba.dk).

• #4   3. mar 2003 Hmm anskaf dig en ny benzinfordelerblok som sidder på højre inderskærm. Den hvor alle dyseslanger er monteret på¨. Lyder lidt som om at den er slidt op. Ret kendt fænomen.

Lasse

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    feb 2003

#5   3. mar 2003 Hejsa Lasse jeg har også mistænkt fordeleren. Jeg har fundet ud af, at når jeg giver fuld gas, kan den ikke tage mere end 4500omdr. Hvis jeg så påvirker luftmåleren, som jo også påvirker benzinfordeleren, så tager den alle de omdr jeg vil. Den går lidt stramt benzin fordeleren.
    Passer fordelen fra de forskellige modeller på. Har også set at strålen fra dyserne ikke ser helt pæn ud, men det påvirker vel ikke det problem jeg har med omdr i frigear.
    Har set en på Ebay til en KA-jetronic måske skulle jeg købe den.
    MVH Peter

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    feb 2003

#6   20. mar 2003 Hejse en lille update
    Har nu købt en Benzin fordeler på ebay for 150kr. Nu kan bilen køre igen den anden må være defekt.
    Nå men jeg mangler 4 dyser der virker bedre end mine er der nogen der har nogle liggende til K-jetronic mekanisk insprøjtning
    Med venlig hilsen Peter

Kommentér på:
Golf 2 GTI 8V

Annonce