Honda crx del sol 1994

8.480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Slå lyden til
 
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

Honda crx del sol

Årgang:
1994
Motor:
1,6 vtec - ny motor er på vej hjem fra japan.
Hestekræfter
125 hk
Fælge
foran - 16x7,5"
bag i - 16x9"
Keskin kt4
Dæk
Falken
Undervogn
Gevindundervogn, med 3 justeringsmuligheder.
Kan ikke huske mærket
Bilstereo
2x 6,5" rainbow i front
2x 5" pioneer i bag

2x10" pioneer sub - ikke monteret endnu - da anlæget slet ikke er bygget færdigt endnu.
2x forstærker - ikke monteret endnu - da anlæget slet ikke er bygget færdigt endnu.

Sub og forstærkerne er ikke monteret endnu, da opbygning til dette ikke er færdiggjort endnu.

Der laves en special opbygning i glasfiber, kombineret med noget specielt gladplade (som ikke er set før) som skal laves bag sædet, kombineret med noget lys og airbrush.

Svært at forklare, men det bliver meget fedt :)

Derudover er der lavet Specielle højttaller gittere, i krom, med udskårne japansketegn, og honda logo i midten.
Styling
Mad max forkofanger, som er bygget helt om, til at være clen i fronten.

Extreme sideskørter, som også lige har fået en finjustering, med lidt mere cleane linjer, som efterfølgende er spartlet ind.

Buddyclub bagkofanger, som har fået fjernet alle "hak", så den også er clean, og helt ren at se på, efterfølgende fået lavet et hul i hvert side, hvor afgangsrøret til udstødningen skal køre ud, og følges med kofangeren.

Krystal forlygter - de skal skilles af, lakeres i bilens farve, og have lavet lidt airbrush også.

Krystal baglygter.

Krystal side blink

Antennen er fjernet.

Plastik gitter i front kofanger - er endnu ikke monteret.

special lavet lys, til nummerplade lys, både foran og bagtil - endnu ikke monteret.

Lakeret i en chancerende rød farve.
Bilen er mørkerød bag i, med mindre flakes. og chancere til at blive 3 toninger lysere foran, med samme effekter af flakes.

Komplet airbrush lakering, i japansk tema.
En drage (to forskellige self.) på hver side.
"kampen" mellem fønixen og dragen, som udvikler sig fra to koy karper, på hjelmen.

På taget kommer der et "maleri" af en japansk dæmon. - dette er ikke færdigt endnu.

Bilen skulle holde den japanske stil, og et japansk tema, og dette synes jeg selv er klaret vældig fint.

Der er bestilt røde plasmaskiver til bilen

Og en masse andre småting, for at færdigegøre den så den står 100%
Interiør
Komplet håndsyet læderkabine.

med en blanding af sort og rød læder.

Plus at der er blevet brugt noget der minder om krokodille/slangeskind, som skal forestille drageskind.

Men kort sagt, ALLE dele i kabinen er blevet ombetrukket, og lavet om. tag alt fra solskærme, til sæderne!
Ekstra tilbehør
der er efterhånden intet standard tilbage på bilen, udover motoren, så det hele er vel ekstra tilbehør :D
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Jeg vil gerne sige tusinde tak til alle der har hjulpet mig med dette projekt.

Først og fremmest tak til familie, kæresten og vennerne for at have holdt mig ud, når jeg har brugt lange nætter på at skille og samle bilen af sammen med dem.

Tusind tak til Mikkel for al hjælp med arbejdet på bilen!
Tak til Pablo/pawel fra NTKolor.com for alt airbrushen.
Tak til Allan og crewet fra Pedersens autolakering i ry for alt hjælp og vejledning og finish på lakken!
Tak til Kamil for arbejdet med kabinen.
Tak til Mike for hjælpen med glasfiberen, og opbygningen af fronten.
Bilen var et DFB projekt, men pga studie, og mange andre forhindringer, samt en kabine der var 3 uger forsinket, så nåede vi desværre ikke at blive helt færdige.

Som nævnt, bilen er langt fra færdig, så glæder mig til at få gjort mine ideer færdige og virkelige, så i kan se den helt færdig i løbet af sommeren.

Vil du se flere Honda crx del sol til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Honda crx del sol
Annonce